با دیدن این علائم سریعا بدن خود را تقویت کنید!

۱۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
متخصصین می‌گویند: هزاران نفر در روزهای فعلی از سطوح پایینی از اضطراب رنج می‌برند و این مسئله می‌تواند اثرات منفی بر ایمنی بدن داشته باشد.
علائم اضطراب شدید

یک متخصص از استرالیا ۴ علامت را که نشان می‌دهند افراد در این روزهای کرونایی به شدت تحت استرس هستند و ممکن است سیستم ایمنی‌شان ضعیف شود را به اشتراک گذاشته است. با مجله دلتا همراه باشید تا علائم اضطراب شدید را بشناسید.

استرس و مشکلات آن

علائم اضطراب شدید چیست؟

یبوست

این متخصص می‌گوید یکی از چیزهایی که باید در این روزها به آن توجه کنید تا مطمئن شوید تحت استرس شدید نیستید، تعداد دفعاتی است که برای دفع به دستشویی می‌روید. دفع ناکافی به ضعف سیستم ایمنی بدن می‌انجامد، زیرا سموم به مدت طولانی‌تر از حد طبیعی در بدن باقی می‌مانند. توصیه این است که در این روزها از گیاهان برگ‌سبز، میوه، کربوهیدارت‌های پیچیده و غذاهای مهربان با معده مانند ماست و کفیر بیشتر استفاده کنید.

تمایل به شیرینی

دومین رفتاری که نشان از استرس شدید دارد، تمایل مفرط به مصرف شیرینی است. این متخصص می‌گوید: شکر برای اینکه شما حس بهتری پیدا کنید بسیار خوب است، اما ارزش غذایی کافی ندارد. اگر به خوردن شیرینی‌جات علاقمند هستید مطلب خوراکی‌های خوشمزه که قاتل دندان شما هستند را بخوانید.

علائم اضطراب شدید، هوس شیرینی

ذهنتان خاموش نمی‌شود

اگر طی این مدت نتوانسته‌اید به‌راحتی به خواب بروید، تنها نیستید. ناتوانی در خوابیدن یکی از قطعی‌ترین نشانه‌های استرس است که ممکن است سیستم ایمنی شما را به خطر بیندازد. این متخصص می‌گوید: آدرنالین، هورمونی که در زمان احساس استرس تولید می‌شود، شما را خسته، مضطرب و تنشی می‌کند. آدرنالین نیز مانند کورتیزول می‌تواند واکنش سیستم ایمنی بدن را سرکوب کند و شما را در برابر ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زایی که در اطراف شما هستند، بی‌دفاع کند.

تمرکز ندارید

مه مغزی همیشه محصول جانبی استرس است و می‌تواند به تصمیمات بد منجر شود. این متخصص می‌گوید: دانشمندان کشف کرده‌اند که بخش فوقانی مغز که مسئول شفاف‌سازی ذهنی، برنامه‌ریزی، منطق و استدلال است، در هنگام استرس دچار اختلال می‌شود.

علائم اضطراب شدید چیست

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب عاداتی که استخوان‌ها را ضعیف می‌کند را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۵۴ ب٫ظ

    🙏🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۰۵ ق٫ظ

      ممنون از لطفتون

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۵۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۳۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۱۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…