پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن در دکور منزل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید فضای داخلی آپارتمان خود را زیباتر کنید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید، انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن مناسب شما هستند.
گیاهان برگ پهن

گیاهان برگ پهن می‌توانند در مرکز توجه یک دکوراسیون قرار گیرند و در نتیجه سبب می‌گردند که آپارتمان شما بزرگ‌تر از حالت طبیعی و حقیقی خود دیده شود. در این مطلب از دلتامگ به معرفی گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های پهن می‌پردازیم.

زیباترین گیاهان برگ پهن آپارتمانی

یکی از عوامل که باعث زیباتر شدن چیدمان خانه می‌شود گیاهان آپارتمانی است؛ اما با توجه به توعی که در گونه‌های گیاهان وجود دارد، انتخاب یک گل آپارتمانی مقاوم و زیبا کار مشکلی است؛ به همین دلیل در ادامه چند نمونه از زیباترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌تواند فضای خانه را بسیار لوکس کند.

مرغ بهشتی یا استرلیتزیا

یکی از زیباترین گل‌های آپارتمانی که می‌تواند ظاهری فوق‌العاده به فضای داخلی آپارتمان شما ببخشد، مرغ بهشتی یا استرلیتزیا است. این گیاه ارتفاعی حدود یک و نیم متر دارد و برگ‌های بزرگ آن شباهت بسیار زیادی به درخت موز ایجاد کرده‌اند. این گیاه نگهداری نسبتا ساده‌ای دارد و علت نام‌گذاری آن به مرغ بهشتی این است که در قسمت سر این گیاه، گل‌های زیبا و رنگارنگی وجود دارند که بی‌شباهت به پرندگان زیبای بهشتی نیستند.

فیلودندرون از انواع گیاهان برگ پهن

وقتی سخن از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن می‌شود، نباید اشاره فیلودندرون را از یاد برد. انواع فیلودندرون‌ها می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی به فضای داخلی آپارتمان بخشیده و در مرکز توجه‌ها قرار گیرند. این گل‌ها نگهداری دشواری ندارند و از همین سو نیز می‌توانند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما باشند. انواع گیاه فیلودندرون شامل فیلودندرون نیم‌برگ، فیلودندرون درختی، فیلودندرون برگ انجیری و فیلودندرون قرمز شناخته شده‌ترین انواع این گیاه هستند، که محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم یافته‌اند. تمام گیاه‌های فیلودندرون می‌توانند به خوبی در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب رشد کنند.

گیاهان برگ پهن

گوش فیل

یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی که قطعا نمونه آن را در بسیاری از خانه‌ها و فیلم‌ها و سریال‌ها دیده‌اید، گیاه گوش فیل است. مراقبت از این گیاه بسیار آسان است و فضای گرم و مرطوب بهترین مکان برای رشد آن است. اگر می‌خواهید یکی از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن را انتخاب کنید که در مرکز توجه آپارتمان قرار گیرد، می‌توانید اقدام به خرید گیاه گوش فیل نمایید.

مطلب پیشنهادی:  از بین بردن ترک کف پا با خمیردندان

گیاهان برگ پهن

آرالیای برگ پهن

این گیاه بومی کشور‌های ژاپن، کره جنوبی و تایوان است. برگ‌های این گیاه به نوعی است که گویا مستقیم از جنگل به آپارتمان آمده و این برگ‌ها می‌توانند توجه همگان را در آپارتمان به خود جلب نمایند. از آنجایی که آرالیای برگ پهن در سایه رشد بهتری از خود نشان می‌دهد، می‌توانید آن را در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب نیز قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب تزیین و چیدمان خانه با گیاهان آپارتمانی سر بزنید.

گیاهان برگ پهن

کالاتیا اوربیفولیا

برگ‌های این گیاه به بزرگی برگ‌های فیکوس آفریقایی هستند و روی این برگ‌ها راه‌راه‌های نقره‌ای و سبز رنگ وجود دارند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این گیاه بخشیده‌اند. کالاتیا اوربیفولیا به خوبی می‌تواند در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب و گرما در طول روز رشد کند.

گیاهان برگ پهن

الیکوآلا گراندیس

اگر به دنبال یک گیاه بلند و در عین حال برگ پهن هستید، لیکوآلا گراندیس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این گیاه برگ‌های بزرگی دارد و نگهداری از آن چندان دشوار نیست. تنها کافیست که به مراقبت از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن علاقه داشته باشید. در عین حال  باید پنجره بزرگی برای تامین نور مورد نیاز این گیاه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

فواید کوهنوردی ناشتا

ورزش کردن به صورت ناشتا یا روزه داری ، یکی از روشهای تمرینی است که گاها توسط ورزشکاران یا …