ابروهایی که شما را زشت و پیر می‌کنند!

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حتما شنیده‌اید که ابرو برای صورت همانند پرده برای خانه است. پس برای زیباتر دیده شدن حتما باید به تناسب فرم ابرو با فرم صورت خود توجه داشته باشید.

داشتن ابروی متناسب با صورت نقش زیادی در زیبایی چهره دارد زیرا ابرو و حالت ابرو تکمیل کننده زیبایی و هماهنگی صورت است. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم اشتباهات برداشتن ابرو را معرفی کنیم.

اشتباهات برداشتن ابرو که شما را زشت می‌کنند

مکان درست شروع برداشتن ابرو

به‌نظر منطقی است که برای برداشتن ابرو از تاج ابرو شروع کنید و به انتها پیش بروید. اما این روش درست نیست. برای برداشتن ابرو باید از وسط ابرو و در ناحیه‌هایی که ابروها پرتر است شروع کنید. از وسط ابرو به سمت انتهای ابرو حرکت کنید و وقتی کاملا پشت پلک و زیر ابرو را مرتب کردید تاج ابرو را مرتب کنید.

برداشتن زیاد ابرو

شاید شنیده باشید که اگر ابروها را درست برندارید، دیگر رشد نمی‌کنند. این حرف کاملا صحیح است و برداشتن بیش‌ازاندازه ابروها می‌تواند باعث شود که ابروها هرگز درنیایند. به‌خصوص با بالا رفتن سن، شانس اینکه ابروها دوباره رشد کنند، کمتر می‌شود. پس اگر فکر می‌کنید می‌توانید دم ابروی خود را وکس کرده و ادامه آن را با مداد بالاتر بکشید، باید این نکته را هم درنظر داشته باشید که این کار ممکن است منجر به از بین رفتن دائمی ابروها شود.

اشتباهات برداشتن ابرو

برداشتن مو های کرکی بالای ابرو

خیلی‌ها عادت دارند موهای کرکی بالای ابرو را بردارند. این یک اشتباه است که متاسفانه به‌مرور زمان به عادت هم تبدیل می‌شود و در نهایت باعث می‌شود بالای ابروهای شما خالی به‌نظر برسد. کرک‌های بالای ابروها را هیچ کس نمی‌بیند اما به‌طور کلی در شکل ابروها موثر است. آن‌ها را به حال خود رها کنید و یادتان باشد موهای ابرو را باید از بالای پلک بردارید نه از روی پیشانی. کرک‌های ابرو را با مداد ابرو پر کنید. مدادی که با آن ابرو را پر می‌کنید حتما باید مخصوص ابرو باشد.

مطلب پیشنهادی:  انسان‌های محبوب چه ویژگی‌هایی دارند؟

قوس ابروی نامناسب

توجه داشته باشید که اگر قوس ابرو را طوری بردارید که متمایل به وسط ابرو شود، چهره شما اخمو خواهد شد. قوس طبیعی و مناسب ابروهای خود را با گذاشتن یک خط کش از پل بینی تا مردمک چشم پیدا کنید.

پر کردن زیاد ابرو

برای داشتن ابروهایی زیبا، باید رنگ مداد را با دقت انخاب کنید. پر کردن ابروها با مداد خیلی تیره باعث می‌شود ابروهای شما خیلی بیشتر از حالت معمول پررنگ شوند. از طرف دیگر مداد ابرویی که رنگ آن خیلی روشن‌تر از رنگ ابروی شما باشد هیچ تاثیری نخواهد داشت. بهترین گزینه مدادی است که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی ابروی شما باشد.

اشتباهات برداشتن ابرو

یک نظر

  1. ناشناس

    7 فروردین 1403 در 4:07 ق.ظ

    بااین مطلب موافقم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

طرز تهیه کیک مرغ تک نفره مجلسی

کیک مرغ تک نفره یکی از انواع غذاهای مجلسی است. این غذا بسیار آسان است و با نان تست تهیه می…