این ۶ وسیله در دکور منزل را از دست ندهید

۸
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در تغییر دکوراسیون برای نوروز 1401 در نظر داشته باشید که چیدمان را به‌گونه‌ای انجام دهید که به راحتی بتوانید هر زمان که خواستید آن را تغییر داده و تنوع ایجاد کنید.
ترفندهای تغییر دکوراسیون ۱۴۰۱

برای تغییر دکوراسیون در سال ۱۴۰۱ ترفندهای متفاوتی از سال‌های قبل پیش‌بینی شده است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ترفندهای تغییر دکوراسیون ۱۴۰۱ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

گیاهان

گزینه اولی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم گیاه است. گیاهان در انواع و رنگ‌های متفاوت باعث ایجاد حس تازگی و سرزندگی در منزل شما می‌شود. علاوه بر آن اکسیژنی که گیاهان تولید می‌کنند فضا را سالم نگه‌می‌دارد و تصفیه می‌کند. در این‌صورت اکسیژن مورد نیاز فضا تامین شده و هوای خانه‌ شما دائما تمیز می‌شود. گیاهان علاوه بر تصفیه هوا انرژی ساکن فضا را تغییر می‌دهند و از افسردگی و حال بد جلوگیری می‌کنند.

ترفندهای تغییر دکوراسیون ۱۴۰۱

اشیای قدیمی

یکی از ترندهای امسال برای تغییر دکوراسیون استفاده از اشیا قدیمی است که اصطلاحا به آن‌ها عتیقه نیز می‌گویند. این ترفند تغییر دکوراسیون کمک به پیوند گذشته با حال و آینده کرده و خاطرات خوبی را به یاد ما می‌آورد یا یاداور روزهای خوب گذشته است. توصیه می‌شود که اشیا عتیقه را در کنار اشیا مد روز بچینید و این تضاد خودش باعث زیبایی می‌شود. مثلا عتیقه‌ها را در شلف‌های چوبی دیواری بچینید یا از آن‌ها در کابینت‌های دکوری شیشه‌ای استفاده کنید.

تابلوهای رنگی

استفاده از تابلوهای رنگی مثل تابلوهای آبستره و رزین چندسالی هست که به عرصه دکوراسیون داخلی وارد شده است. امسال نیز مثل سال‌های گذشته یکی از ترندهای جذاب برای تغییر دکوراسیون استفاده از این تابلوها است. نوع دیگری از تابلو که می‌توانید استفاده کنید تابلوهای اکریلیک ابروبادی است که به دلیل تنوع و جذابیت رنگی که ایجاد می‌کند فضای خانه را شادتر می‌کند.

ترفندهای تغییر دکوراسیون ۱۴۰۱

مبلمان حصیری

این مبلمان‌ به دلیل سبکی بسیار توصیه می‌شود. از این مبلمان می‌توانید در ایوان، حیاط، سالن پذیرایی و اتاق خواب استفاده کنید. دقت کنید که رنگ حصیر آن با رنگ چوبی که در متریال منزل شما به‌کار رفته است، هماهنگی داشته باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مدل مبلمان با هر دکوری هماهنگ می‌شوند سر بزنید.

مبلمان حصیری

ریسه‌های ال‌ای‌دی

یکی از ترفندهای تغییر دکوراسیون ۱۴۰۱ استفاده از ریسه‌های ال‌ای‌دی است. ریسه‌های ال‌ای‌دی تنوع بسیار زیادی از رنگ و نوع نورپردازی دارند که می‌توان در تغییر دکوراسیون منزل به‌کار گرفت. بخصوص در دکوراسیون اتاق خواب و پذیرایی می‌توان ایده‌های زیبایی را با آن‌ها پیاده‌سازی کرد.

وسایل تزیینی رنگی

اشیای رنگی یکی از ترندهای سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲ هستند. تحقیقات نشان داده‌اند که رنگ‌ها می‌تواند در ایجاد حس خوب و جلوگیری از افسردگی به خوبی عمل کنند. اگر وسایل خانه‌ خود را از قبل دارید و قصد تغییر آن‌ها را ندارید مشکلی نیست، می‌توانید اجزای کوچک خانه را رنگی تهیه کنید. این وسایل شامل گل‌ها، کوسن‌ها، جای عود، گلدان‌ها، رومیزی و تابلوها هستند.

وسایل تزیینی رنگی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۴ ایده عالی برای بزرگ کردن کمد لباس را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۰۱ ق٫ظ

  3. مسعود امیررحمت

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۱۹ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…