ترفندهایی خاص برای افزایش ماندگاری رژلب

۸
29
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رژلب دوست‌داشتنی‌ترین لوازم آرایش خانم‌ها است که تاثیر زیادی در جذابیت چهره دارد اما مشکلی که وجود دارد این است که زود پاک می‌شود و ماندگار نیست.
افزایش ماندگاری رژلب

برای افزایش ماندگاری رژلب روی لب‌های خود، در این مطلب از مجله دلتا چند ترفند به شما معرفی می‌کنیم که با رعایت آن‌ها رژلب از صبح تا شب روی لب‌های شما می‌ماند.

راه‌های افزایش ماندگاری رژلب

به‌آرامی لب‌ها را لایه‌برداری کنید

یکی از راهکارهای افزایش ماندگاری رژلب لایه‌برداری لب قبل از رژ زدن است. لایه‌برداری لب‌ها باعث از بین رفتن سلول‌های مرده روی آن شده و سطح صافی را برای رژ لب زدن یکنواخت فراهم می‌کند. به این منظور، از اسکراب لب استفاده کنید. بسیاری از برندهای آرایشی، محصولاتی را در این خصوص تولید کرده‌اند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب چگونه آرایش کنیم ولی بی‌آرایش به‌نظر برسیم؟! را بخوانید.

با استفاده از بالم لب، لب‌ها را آبرسانی کنید

مرطوب‌کننده و بالم لب، لب‌ها را مرطوب می‌کند. در واقع مرطوب کردن لب‌ها پیش از رژلب زدن به این علت اهمیت دارد که استفاده از رژلب روی لب‌های خشک و ترک‌خورده، باعث می‌شود که لب‌ها پوسته پوسته شوند. توجه داشته باشید که ترجیحا از بالم لب روغنی استفاده نکنید زیرا باعث می‌شود رژ لب در اطراف لب‌ها پخش شود. قبل از اینکه به مرحله بعد بروید، صبر کنید تا بالم لب جذب لب‌های شما شود. در واقع بهتر است برای افزایش ماندگاری رژلب، استفاده از این ابزار را اولین مرحله در آرایش خود قرار دهید.

از خط لب به‌عنوان پایه‌ای برای رژ استفاده کنید

معمولا مداد و خط لب‌، خشک‌تر از رژ لب است. بنابراین می‌تواند به‌عنوان لایه‌ای برای چسبیدن رژ به لب‌ها عمل کند و ماندگاری رژلب را افزایش دهد. بعد از کشیدن خط لب، کل لب را با مداد لب پر کنید.

افزایش ماندگاری رژلب

یک لایه نازک از رژلب بکشید

می‌توانید این کار را مستقیما با تیوب خود رژ یا با یک قلم‌موی لب انجام دهید.

افزایش ماندگاری رژلب با دستمال کاغذی

دهان خود را باز کرده و یک تکه دستمال کاغذی بین لب‌ بالا و پایین خود قرار دهید و به‌آرامی روی دستمال فشار دهید. این کار باعث حذف هرگونه ماده اضافی غیر از رژ از روی لب‌ها شده و مانع از این می‌شود که دندان‌ها یا لباس شما به رژ آغشته شود.

افزایش ماندگاری رژلب با استفاده از پودر

برای این کار یک دستمال کاغذی بردارید و دو لایه آن را جدا کنید. یک لایه نازک دستمال را روی لب‌های خود قرار دهید و با قلم‌مویی از جنس کرک، پودر روشنی را روی لب‌های خود بپاشید. اگر دستمال کاغذی در دسترس ندارید، می‌توانید مستقیما پودر را روی لب‌ها بزنید اما مراقب باشید که استفاده بیش‌ازحد از پودر، منجر به خشکی یا تغییر رنگ اصلی رژ روی لب‌ها می‌شود.

یک لایه نازک دیگر از رژلب بزنید

مراحل قبل را چندین بار تکرار کنید (زدن رژلب و استفاده از پودر). این کار به رژلب شما ماندگاری فوق‌العاده‌ای می‌بخشد. در نهایت بعد از زدن لایه ضخیمی از رژ، می‌توانید از اسپری تثبیت‌کننده رژلب استفاده کنید.

افزایش ماندگاری رژلب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ساخت بهترین کرم طبیعی دور چشم در خانه را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۳۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۵ ب٫ظ

    سلام عالی❤️❤️

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۲۰ ب٫ظ

      سلام، سپاس

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…