جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شاید این روزها شما هم به دنبال خرید مبل برای خانه باشید. در این مطلب سعی کرده‌ایم جدیدترین مدل‌های مبلمان راحتی را به شما معرفی کنیم.
مبل راحتی جدید

ترندهای مبل و جدیدترین مدل های مبلمان سال ۲۰۲۴ کدام‌ها هستند؟ کدام مبل‌ها هم جذاب بوده و هم باکیفیت هستند؟ همراه ما باشید چون در این مطلب از دلتامگ قصد داریم ۷ مدل مبل راحتی جدید را به شما معرفی کنیم که در اروپا و آمریکا هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

۷ مدل مبل راحتی جدید و زیبا که به تازگی مد شده‌اند

مبلمان راحتی یکی از آیتم‌های مهم برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی است. باید هنگام انتخاب جنس، رنگ و طرح پارچه وسواس به خرج بدهیم تا یک مبل راحتی جدید و زیبا داشته باشیم که به این زودی‌ها از رده خارج نمی‌شود. از میان جدیدترین مبلمان راحتی در ژورنال‌های دکوراسیون داخلی، می‌توانیم به مبل چستر، مبل لاوسیت، مبل ال و … اشاره کنیم.

مبل راحتی جدید

مبل راحتی چستر یا چسترفیلد

یکی از جدیدترین مدل های مبلمان ۲۰۲۴، مبل چستر است. ماهیت شیک و جذاب این مدل مبل راحتی جدید، باعث شده است که طرفداران بسیاری پیدا کند. می‌توان گفت که این مبل هرگز از مد نمی‌افتد. اگر به دنبال مبلی هستید که هم راحت باشد و هم ماهیتی رسمی داشته باشد، مبل چستر همان گزینه‌ مناسب شما است.

مبل چستر اغلب از جنس چرم یا پارچه‌های ضخیم و با کیفیت ساخته می‌شود. دوخت شیک و دکمه‌های نصب شده بر روی مبل، موجب می‌شود که ظاهری متفاوت در دکوراسیون خانه شما ایجاد شود.

مبل راحتی لاوسیت

مبل لاوسیت، یکی از انواع مبل راحتی دونفره بوده که بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. لاوسیت یکی از انواع مبل مدرن است که دارای ۲ نوع است، هم مانند کاناپه و هم بدون پشتی. مبل لاوسیت این روزها در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به‌ویژه برای جلوی تلویزیون بسیار کاربردی است. این مبل‌ها اغلب پارچه لطیف و نرمی دارند که موجب می‌شود نشستن‌های طولانی بر روی آن، خوشایند باشد.

مبل راحتی جدید

مبل راحتی تختخواب‌شو

مبل‌های تختخواب شو، به‌ویژه برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی هستند. در واقع مبل تختخواب‌شو یک کاناپه با قابلیت تبدیل به تخت‌خواب است که می‌تواند کاملا جمع شود. صرف نظر از متراژ فضا، این مبل برای افرادی که معمولا جلوی تلویزیون خوابشان می‌برد هم کاربرد دارد.

مبل راحتی جدید

مبل راحتی ال شکل

مبل ال شکل یکی از جذاب‌ترین انواع مبل راحتی جدید و مدرن است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. امکان صرفه‌جویی در فضای منزل و همچنین زیبا بودن آن موجب شده است که این مبل، مورد توجه طراحان قرار بگیرد. مبل ال در دسته مبل‌های راحتی قرار دارد که برای نشیمن و جلوی تلویزیون مناسب است. این مبل به دلیل شکل ظاهری، جای کمی را اشغال می‌کند و به‌راحتی می‌تواند در کنج‌ها قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی:  دیوارپوش بهتر است یا کاغذ دیواری؟

مبل راحتی جدید

مبلمان فانتزی

خلاقیت در مبل‌های فانتزی، حرف اول را می‌زند. این مبل‌ها تا حدودی با تعریفی که ما از مبل در ذهن داریم، متفاوت هستند. مبل‌های فانتزی ممکن است فرم یا متریال متفاوتی داشته باشند. همین تفاوت‌ها موجب شده است تا در لیست جدیدترین مبلمان ۲۰۲۴ قرار بگیرند.

مبل راحتی جدید

مبل نیم‌ست

یکی دیگر از ترندهای ۲۰۲۴، مبل‌های نیم‌ست هستند. این مدل مبل راحتی جدید، اگرچه برای فضا‌های کوچک طراحی شده است؛ اما برای فضاهای بزرگ هم می‌توانند انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر جلوی تلویزیون، برای ایجاد یک فضای خوشایند و صمیمانه هم می‌توان از این نوع مبل راحتی استفاده کرد. از مبل نیم‌ست معمولا در نشیمن، جلوی تلویزیون، اتاق کتابخانه یا راهروها می‌توان استفاده کرد.

مبلمان هوشمند

مبلمان هوشمند در خانه‌های بسیار مدرن و لوکس، در نقش تکمیل دکوراسیون داخلی منزل عمل می‌کند و جذابیت بسیاری دارد. این مدل مبل راحتی جدید و کاربردی، امکانات جالبی را به ما ارائه می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده برای چند کاربری متفاوت (مبل راحتی که در مواقع نیاز به تخت خواب یا میز تحریر تبدیل می‌شود.)
  • امکان تعبیه سوکت و پریز برای شارژ لوازم الکترونیکی
  • امکان تعبیه ماساژور
  • امکان تعبیه فضا برای ذخیره‌سازی وسایل
  • امکان تعبیه سنسورهای حرارتی برای گرمایش
  • امکان تعبیه محفظه‌ای برای گرم نگه داشتن نوشیدنی و غذا

مبل راحتی جدید

سخن پایانی

با انتخاب یک دست مبل راحتی جدید و زیبا می‌توانید تغییرات چشمگیری در دکوراسیون اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. هنگام انتخاب پارچه مبل، باید به سبک دکوراسیون داخلی و رنگ سایر لوازم موجود در خانه دقت داشته باشید. برای مثال می‌توانید مبل راحتی را با پرده یا فرش پذیرایی ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با اکسسوری ها دکوراسیون شیک و مدرن داشته باشید

اکسسوری‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشند. با…