تزیین و چیدمان خانه با گیاهان آپارتمانی

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نحوه چیدمان گیاهان در خانه، یکی از چالش برانگیزترین کارهایی است که باید مدیریت کنید. گیاه زینتی خانگی باید دارای جایگاه مناسبی باشد.
چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل

اگر شما هم عاشق گیاهان خانگی و آپارتمانی هستید و می‌خواهید گیاه خانگی را بشناسید، با این مطلب از مجله دلتا همراه ما باشید تا با چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل آشنا شوید.

چیدمان کف زمین

یکی از ساده‌ترین و مینیمال‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، چیدمان گیاه کف زمین است. شما باید گلدان‌ها را به شکلی زیبا در کنارهم بچینید و ساختار شیک و جذابی در خانه ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید از گلدان‌های یک شکل یا متفاوت استفاده کنید. بهره‌گیری از گلدان با ارتفاع متفاوت نیز، ایده عالی برای یک چیدمان ساده و خاص است.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل

چیدمان روی لوازم

استفاده از گلدان بر روی میزهای مختلف یا لوازم خانگی می‌تواند ایده جالبی باشد. معمولا گلدان‌های ظریف و مناسب، بر روی میزهای متفاوت یا سطوحی مثل باند ضبط، لوازم آشپزخانه و کتابخانه و شلف چیده می‌شوند. جذابیت و زیبایی این مدل لوازم در دکوراسیون بسیار زیاد است. این روزها برای قرار دادن گلدان بر روی سطوح مختلف، استندهای شیک و کاربردی عرضه شده است. به یاد داشته باشید اگر گلدان را بر روی سطح دیگری قرار می‌دهید، از ایمن بودن زیرگلدانی اطمینان حاصل کنید. نشت آب می‌تواند آسیب جدی به لوازم منزل‌ شما وارد کند.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل

چیدمان روی استند

خلاقیت طراحان صنعتی موجب شده است تا استندهای جذابی برای گلدان‌ها طراحی و اجرا شود. استفاده از استند برای گلدان‌هایی با سایز کوچک و بزرگ، فکر فوق العاده‌ای است که موجب می شود تا زیبایی بصری گلدان افزایش پیدا کند. معمولا زیبایی این چیدمان با هارمونی استند و دکوراسیون بیشتر خواهد بود. اگر شما نیز طرفدار این سبک چیدمان گیاه آپارتمانی هستید، حتما از انواع استند برای این کار استفاده کنید و دکوراسیون خاص و جذابی را خلق کنید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی در دکور منزل سر بزنید.

چیدمان روی استند

چیدمان روی آویز

یکی از چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل استفاده از آویز برای زیباتر شدن گیاهان در خانه است. استفاده از آویزهایی از جنس نخ مکرومه می‌تواند استایل بوهو و جذابی در خانه ایجاد کند. آویزهای ساخته شده از کناف و چوب نیز، ایده عالی برای دکوراسیون مدرن و روستیک است. یادتان باشد که آویز باید مطابق با سایز گلدان انتخاب شود. آویزها بر روی سقف فیکس می‌شوند و ظاهر جذابی در خانه ایجاد می‌کنند. پس سعی کنید با تعیین جایگاه مناسب آویز گلدان، انتخاب صحیحی داشته باشید.

چیدمان روی آویز

چیدمان روی دیوار

خوشبختانه تنوع فوق العاده زیادی برای چیدمان گیاهان زینتی در خانه وجود دارد. چیدمان روی دیوار یکی از ایده های عالی برای چیدن گلدان در خانه است. برای این کار، باید از گلدان‌های دیواری خاص استفاده کنید. گلدان‌هایی از جنس چوب و سرامیک بهترین انتخاب برای این کار هستند. هرچند این روزها گلدان‌هایی از جنس نمد نیز برای چیدمان دیواری گیاه ساخته شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و از زیبایی دکوراسیون لذت ببرید.

چیدمان روی دیوار

پیشنهاد مطالعه: مطلب فضایی دنج در قلب خانه که از آن بی‌خبرید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…