این مانتوها شما را لاغر و شیک نشان می‌دهند!

۱۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهم‌ترین چیزی که خانم‌ها در انتخاب مانتو باید به آن دقت کنند، اندام آن‌ها است. اگر می‌خواهید اندام شما لاغرتر و کشیده‌تر به‌نظر برسد این مدل مانتوها را بپوشید.
مانتو برای لاغر دیده شدن

مانتو یکی از پوشش‌های پرکاربرد خانم‌های ایرانی است. یکی از مواردی که ممکن است برخی خانم‌ها به آن توجه نکنند، انتخاب مانتو بر اساس اندام آن‌ها است. در این مطلب از مجله دلتا شما را در انتخاب مدل مانتو برای لاغر دیده شدن راهنمایی می‌کنیم.

موارد موثر در انتخاب مانتو برای لاغر دیده شدن

مانتو رنگ تیره

سایه‌ها و رنگ‌های روشن تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند. برای لاغرتر به‌نظر رسیدن شما باید شکل واقعی بدن خود را پنهان کنید و مانتویی با رنگ تیره انتخاب نمایید. مانتو به رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی در لاغر نشان دادن شما به‌علت خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می‌کنند، بسیار موثر هستند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب پرطرفدارترین مد امسال را بشناسید! را بخوانید.

مانتو برای لاغر دیده شدن

مانتو با جنس لطیف

در انتخاب مانتو به جنس آن توجه کنید. مانتوهایی با جنس ضخیم و زمخت شما را چاق و مانتوهایی با تار و پود نازک، لطیف و ظریف شما را لاغرتر نشان می‌دهند.

مانتو راه‌راه عمودی

اگر می‌خواهید لاغر و باریک به‌نظر برسید، مانتو راه‌راه عمودی را انتخاب کنید و به سراغ لباس‏‌هایی که راه‌راه افقی دارند نروید. راه‌راه‌های عمودی علاوه‌بر لاغر نشان دادن افراد، نقش پررنگی در بلندتر نشان دادن افراد دارند. اگر دوست دارید کشیده به‌نظر برسید از مانتو هایی با خطوط تیره، نازک و عمودی کمک بگیرید زیرا خطوط عمودی چشم بیننده را به سمت بالا و پایین هدایت می‌کند و این باعث خطای دید می‌شود.

مانتو بلند برای لاغر دیده شدن

مانتو خیلی کوتاه، اگر اندام توپر و چاقی داشته باشید، شما را چاق‌تر نشان می دهند. اگر می‌خواهید لاغر و باریک‌تر به‌نظر برسید، بهتر است مانتویی را انتخاب نمایید که بلندتر باشد.

مانتو برای لاغر دیده شدن

مانتو یک‌رنگ برای لاغر دیده شدن

برای لاغرتر به‌نظر آمدن، لباس‌های یک‌رنگ بپوشید. پوشیدن یک لباس یک‌دست شما را کشیده و لاغرتر نشان می‌دهد. تک‌رنگ پوشیدن در نشان دادن خط صافی از اندام شما تاثیر بسزایی دارد.

پوشش مونوکروم یا تک‌رنگ چشم‌ها را گمراه کرده و اغلب ظاهر بلندتر و لاغرتری را به اندام شما می‌بخشد. اما پوشیدن دو رنگ مانتو و شلوار، بدن شما را در چشم بیننده به دو قسمت تقسیم می‌کند و چشم به اشتباه، قد را کوتاه و چاق‌تر تصور خواهد کرد.

مانتو ساده با طرح خلوت

برای اینکه لاغرتر به‌نظر برسید، مانتو ساده بپوشید و از پوشیدن مانتوهای شلوغ و پرنقش‌ونگار دوری کنید. اگر از مانتوهای ساده خسته شده‌اید، می‌توانید مانتوهایی با طرح‌های ریز مانند طرح چهارخانه ریز انتخاب کنید که شما را قد بلند و خوش‌اندام جلوه می‌دهد.

مانتو برای لاغر دیده شدن

پیشنهاد مطالعه:‌ همچنین می‌توانید مطلب کیف‌های عید ۱۴۰۱ را بشناسید! را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

  3. قیس وهابی

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

    خوب است

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۲۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…