رایانه‌ای به اندازه یک ماوس که فقط ۵۵ گرم وزن دارد!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مینی پی سی Taichi Cloud Computer W100D، یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری و بسیار سبک‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است که فقط ۵۵ گرم وزن دارد.
مینی رایانه شخصی جدید

ZTE به تازگی یک مینی رایانه شخصی جدید بسیار کوچک و سبک را معرفی کرده است. این رایانه که Taichi Cloud Computer W100D نام دارد، حتی بسیار سبک‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است و فقط ۵۵ گرم وزن دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

مینی رایانه شخصی جدید

در حال حاضر جزئیاتی در خصوص این محصول ارائه نشده است اما به‌نظر می‌رسد که W100D یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری است و از طریق یک اتصال ساده کار می‌کند. مصرف انرژی در رایانش ابری بسیار کم است که سبب سازگاری این محصول با محیط زیست می‌شود.

مینی رایانه شخصی جدید

استفاده از این رایانه کوچک بسیار آسان است و به‌نظر می‌رسد قیمت بالایی نداشته باشد. مینی پی سی ZTE از یک پورت Type-C برای تغذیه استفاده می‌کند. داده‌های این رایانه در یک مرکز داده امن اجرا ‌می‌شود و این امر امنیت اطلاعات را تضمین می‌کند. تنها مشکل رایانش ابری، وجود تاخیر است.
اما ZTE ادعا می‌کند که پهنای باند این مینی پی سی را همیشه در محدوده ۱۰۰Kbps تا ۲۰Mbps نگه می‌دارد تا تجربه کاربری عالی را تضمین کند. این رایانه شخصی همچنین از فناوری جدیدی به نام “low-code high-definition” استفاده می‌کند که حتی در شبکه‌های بی‌کیفیت نیز تجربه مطلوبی را ارائه می‌دهد.

رایانه جدید به اندازه یک موس

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب دانستنی‌های جالب در مورد حیوانات که شاید باور نکنید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…