بهترین مدل‌های فرش برای اتاق پذیرایی

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرش ماشینی با کیفیت‌های و شانه‌های مختلفی تولید می‌شود و هر شخصی بنا به احتیاج و سبک زندگی خود اقدام به خرید فرش می‌کند.
جدیدترین مدل های فرش‌ در اتاق پذیرایی

فرش مناسب برای پذیرایی سبب ایجاد گرمی و آرامش بخشی در فضا می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما در زمان انتخاب مدل فرش پذیرایی، دقت و حساسیت لازم را داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی جدیدترین مدل های فرش‌ در اتاق پذیرایی می‌پردازیم.

فرش ۷۰۰ شانه برای پذیرایی

این فرش یکی از بادوام‌ترین و ضخیم‌ترین فرش‌های تولید شده فرش ماشینی است. به همین خاطر برای کسانی که رفت و آمد بالایی دارند و از فرش بسیار استفاده می‌کنند، فرش ۷۰۰ شانه بهترین گزینه است. منازلی که قسمت پذیرایی با دیگر بخش‌های خانه جدا نیست و همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد بهترین نوع فرش برای آن‌ها فرش ۷۰۰ شانه هست. زیرا دوام بالایی دارد و دیرتر کوبیده و خراب می‌شود.

جدیدترین مدل های فرش‌ در اتاق پذیرایی

فرش ۱۲۰۰ شانه برای پذیرایی

یکی از جدیدترین مدل های فرش‌ در اتاق پذیرایی فرش ۱۲۰۰ شانه است. این فرش ریزبافت‌ترین فرش ماشینی که تنوع بالایی دارد و بیشتر خریداران به دلیل زیبایی و تنوع بالای آن به سراغش می‌روند. فرش ۱۲۰۰ شانه به دلیل لطافت و نرمی بالا گزینه خیلی عالی برای کسانی است که بیشتر بر روی مبل استراحت کرده و از فرش بیشتر برای زیبایی استفاده می‌کنند.

فرش 1200 شانه برای پذیرایی

فرش ۱۵۰۰ شانه برای پذیرایی

این فرش از ریزبافت‌ترین و شبیه‌ترین فرش ماشینی به دستبافت است. فرش ۱۵۰۰ بسیار لطیف و ریز بافت بوده و نقشه‌های آن در سبک فرش‌های ابریشم تبریز و قم است. برای اینکه چیدمان زیباتری در اتاق پذیرایی داشته باشید به مطلب هرگز اتاق پذیرایی را اینگونه نچینید! سر بزنید.

مدل فرش فانتزی پذیرایی

از دیگر مدل‌های فرش که طرفداران زیادی دارد، فرش فانتزی است. این مدل فرش هم دارای تنوع رنگ و طرح زیادی است و مانند دیگر فرش‌های ماشینی مشتریان با سلیقه‌های مختلف می‌توانند، بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنند. فرش‌های فانتزی در مدل‌های ساده و طرح‌دار در بازار عرضه می‌شوند.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی کلاسیک

افراد زیادی علاقه‌مند به داشتن دکوراسیونی به سبک کلاسیک هستند. برای این افراد خرید یک فرش کلاسیک، جذابیت دکوراسیون پذیرایی را دوچندان خواهد کرد. در صنعت فرش، فرش کلاسیک دارای طرح و نقوش سنتی است. البته در طرح‌های جدید فرش کلاسیک، دیگر خیلی ظاهر سنتی ندارد.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی کلاسیک

پیشنهاد مطالعه: مطلب این روتختی‌ها اتاق خواب را خاص می‌کنند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ق٫ظ

  3. مهدی

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

    بی نهایت عالی و مفید بود چون من فرش های زیادی خریداری کردم اما اطلاعاتم کامل و دقیق نبود که با این مبحث اطلاعاتم فرش در پذیرایی و تراکم هاش کامل شد

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

      از همراهی شما کاربر عزیز سپاسگزاریم و بی اندازه خرسندیم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته است.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…