کیف‌های عید ۱۴۰۱ را بشناسید!

۹
29
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیف زنانه یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای خانم‌ها محسوب می‌شود و در میان دیگر اکسسوری‌ها کارایی بیشتری دارد.
کیف عید 1401

هر سال با وارد شدن به سال جدید بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و طرفدار مد به‌دنبال خرید کیف‌های ترند سال هستند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با انواع کیف عید ۱۴۰۱ آشنا کنیم.

انواع مدل کیف زنانه عید ۱۴۰۱

کیف‌هایی با سایز خیلی کوچک یا خیلی بزرگ

یکی از ترندهای ۱۴۰۱ کیف‌های کوچک هستند! به هیچ‌وجه کسی فکر نمی‌کرد کیف‌های کوچک به این اندازه محبوب شوند. حالا این کیف‌ها جزو مورد پسندترین کیف‌های امسال هستند. این کیف‌ها در مدل‌های مختلف در بهار و تابستان ۱۴۰۰ با متریال‌های متنوع ارائه شدند، حال با ورود به سال ۱۴۰۱ تنوع بیشتری به‌خود گرفته‌اند و جایگاه خود را در استایل زنانه پیدا کرده‌اند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب کارآمدترین اکسسوری‌هایی که باید داشته باشید! را بخوانید.

کیف عید 1401

کیف‌هایی با بند زنجیر

زنجیر گزینه‌ای از کیف‌های ترند ۱۴۰۰ پاییز و زمستان است که مجددا به بهار ۱۴۰۱ راه پیدا کرده است. کیف‌‌های زنجیری در مدل کیف‌های کوچک دستی و کیف‌های رودوشی، بسیار پرکاربرد است. پس دست به‌کار شوید، استایل خود را تکمیل کنید و کیف‌های زنجیری را فراموش نکنید. این آیتم می‌تواند استایل شما را با رنگ و لعاب بیشتری به نمایش بگذارد. پس داشتن یک کیف زنجیری از الزامات بهار ۱۴۰۱ است.

کیف‌های حصیری از انواع کیف عید ۱۴۰۱

از دیگر ترندهای کیف ۱۴۰۱ می‌توان به کیف‌های حصیری، تخم‌مرغی، کیف‌های نیم‌دایره‌ای، کیف‌های استوانه‌ای یا خورجینی، کیف دسته‌دار و کیف‌های کلاسیک و نوستالوژی اشاره کرد.
کیف‌های حصیری دقیقا مثل سبدهای پیک‌نیک هستند و از چرم یا طناب‌های کنفی ساخته شده‌اند. معمولا کیف‌های ما مستطیل یا مربع شکل هستند. طراحان مد و فشن با ایده‌ شکل تخم‌مرغ، کیف‌های تخم‌مرغی را طراحی کرده‌اند که جزو کیف های ترند ۱۴۰۱ است.

کیف عید 1401

کیف‌های جذاب نیم‌دایره و استوانه

کیف‌های نیم‌دایره تمامی تصورات ما را نسبت به کیف دگرگون کرده است، این نوع کیف‌ها هم جزو کیف‌های ترند ۱۴۰۱ است. مدل کیف‌های استوانه‌ای بهترین گزینه برای خرید کردن است. کیف‌های دسته‌دار جزو راحت‌ترین کیف‌های قابل حمل است.

بازگشت دوباره کیف‌های مستطیلی کلاسیک

و در آخر کیف‌های کلاسیک! همیشه مادران و گذشتگان ما این نکته که هر چیز قدیمی دوباره مد می‌شود را متذکر می‌شدند و دقیقا سال ۱۴۰۱ این مورد به واقعیت پیوست.

کیف عید 1401

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب پرطرفدارترین مد امسال را بشناسید! را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۵ ب٫ظ

    فوق‌العادس است معرفی کردناتون😍

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ق٫ظ

      ممنونم از شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…