پرطرفدارترین مد امسال را بشناسید!

۵
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استایل اورسایز هم مثل هر استایل دیگری در دنیای مد و لباس تاریخچه خاص خودش را دارد و فراز و نشیب‌های زیادی طی کرده است.
استایل اورسایز

یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین استایل‌هایی که مد شده است استایل اورسایز است. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی را برای شما در رابطه با استایل اورسایز جمع آوری کرده‌ایم.

استایل اورسایز چیست؟

اورسایز خیلی اوقات با پلاس سایز اشتباه گرفته می‌شود. اورسایز یعنی لباسی بزرگتر از سایز واقعی خود بپوشیم و فلسفه آن احساس راحتی کردن در لباس است. استایل پلاس سایز مخصوص افراد سایز بزرگ است و ویژه این افراد طراحی و تهیه می‌شود، اما استایل اورسایز را افراد لاغر هم استفاده می‌کنند و به‌وسیله آن یک استایل منحصربه‌فرد برای خود می‌سازند.

استایل اورسایز

نکات مهم درباره استایل اورسایز

سایز

لباسی که به‌عنوان اورسایز استفاده می‌کنید باید حداقل ۲ سایز و حداکثر ۴ سایز از از سایز اصلی شما بزگ‌تر باشند. ضمن اینکه اگر وزن شما بالا است و اندام شما بزرگ است توصیه می‌شود از پلاس سایز استفاده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب این مانتوها شما را قد بلند نشان می‌دهند! را بخوانید.

لباس‌های مردانه

برای خانم‌ها پوشیدن لباس‌های مردانه مانند پیراهن‌ها که آستین آن‌ها کاملا برگ‌تر از آستین آن‌ها است و تیشرت‌های بگی و راحت یک گزینه در دسترس و جذاب برای داشتن استایل اورسایز است.

اکسسوری

اگر همیشه علاقه داشته‌اید از اکسسوری‌های بزرگ مانند گردنبندهای بلند، دستبندها و انگشترهای درشت استفاده کنید بهترین ست برای آن استایل اورسایز است. عینک‌های آفتابی بزرگ و کمربندهای بزرگ که استفاده به‌جا از آن‌ها می‌تواند یک استایل الهام‌بخش و زیبا به شما بدهد.

ترکیب کنید

سعی کنید تنها یکی از لباس‌های خود را اورسایز بپوشید و مابقی لباس‌ها فیت باشند. این ترکیب بهترین گزینه برای اورسایز است و باعث می‌شود توجه بیشتری روی لباس سایز بزرگ شما باشد.

استایل اورسایز

جنس

برخلاف عقیده‌ای که بسیار به آن معتقد هستند که جنس لباس اورسایز باید جوری باشد که لباس باید لخت، روی تن بایستد، هیچ قانونی در این باره وجود ندارد و از پارچه‌هایی که شق‌ورق هستند هم لباس‌های اورسایز خوبی می‌توان تهیه کرد.

سادگی در استایل اورسایز

هرچقدر که در این استایل رنگ‌ها و طرح‌های کمتری استفاده نمایید شیک‌تر خواهد بود. برای خاص‌کردن و جذابیت‌دادن به آن می‌توانید از اکسسوری‌ها استفاده کنید.

لباس‌های بگی

می‌توانید یک تونیک بافت یا پانچو و بافت اورسایز را با جوراب‌های بلند تا زانو به‌همراه یک جفت پوتین یا چکمه بپوشید. پیراهن‌های کوتاه و اورسایز بسیار زیبا و جذاب هستند. بسته به هر فصلی می‌توانید این استایل را با صندل، چکمه و کتونی داشته باشید. تیشرت‌های اورسایز نه‌تنها خیلی خاص و جذاب‌اند بلکه باعث پنهان شدن شکم و پهلو می‌شوند. پیراهن‌های تنگ و کوتاه مشکی را فراموش کنید.

استایل اورسایز

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب کارآمدترین اکسسوری‌هایی که باید داشته باشید! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۰۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…