ترسناک‌ترین بازار دنیا کجاست؟

۱۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حتی زندگی در قرن ۲۱ هم باعث نشده است که عقاید عجیب برخی فرهنگ‌ها و قبایل از اعتبار بیفتد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب شما را با یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین بازارهای دنیا آشنا خواهیم کرد.
ترسناک ترین بازار آفریقا

در جهان مکان‌های ترسناک و عجیب بسیاری وجود دارد که گاهی خارج از تصور است. در این میان مکان‌هایی که نسبتا بدوی بوده و ردپایی از گذشته در آن‌ها دیده می‌شود مانند قبیله‌های سرخپوستی و مردم بومی آفریقا، ترسناک‌تر و عجیب‌تر به‌نظر می‌رسند. شاید علت آن اعتقادات و خرافه‌هایی باشد که همچنان با بومیان این مکان‌ها همراه است. برای آشنایی با ترسناک ترین بازار آفریقا مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

تصاویری که در زیر می‌بینید مربوط به بازاری در آفریقا است که بیشتر در کشورهایی مانند توگو و بنین دیده می‌شود. اجناسی که در این بازار به فروش می‌رسد، جمجمه انواع حیوانات وحشی و اهلی است. افراد به دلایل اعتقادی و خرافی اقدام به خرید این اجناس می‌کنند. آن‌ها معتقدند که این اجناس ترسناک می‌تواند بیماران لاعلاجی که پزشکان از آن‌ها قطع امید کرده‌اند را شفا دهند.

ترسناک ترین بازار جهان
بازار توکوی لومه کجاست؟

در کشور توگو در غرب آفریقا شهری به اسم لومه هست که در آن بازاری ترسناک و عجیب وجود دارد. بازاری که بوی جادو و طلسم می‌دهد و در آن جادوگرهایی هستند که به گفته محلی‌ها هر مشکلی را می‌توانند حل کنند. در این شهر هر کسی که مریض می‌شود، با خانواده‌اش مشکل پیدا می‌کند یا کمبودهای مالی پیدا می‌کند به سراغ جادوگرهای این بازار می‌رود تا راه‌حلی برای مشکلش پیدا کند. البته ظاهر بازار کمی ترسناک است، اما برای گردشگرانی که به‌ دنبال هیجان هستند، گزینه مناسبی می‌تواند باشد.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب از ترسناک‌ترین زندان دنیا دیدن کنید! را هم مطالعه کنید.

ترسناک ترین بازار جهانافسانه‌های جذاب توگو

یکی دیگر از عقاید عجیبی که در رابطه با مردم توگو وجود دارد، افسانه‌های مدرن است. یاریتا هولبروک، اخترشناس فرهنگی در دانشگاه وسترن کیپ آفریقای جنوبی است که طی مصاحبه‌‌ای گفته تمامی فرهنگ‌ها ماه گرفتگی را پدیده ناگواری نمی‌‌دانستند. او ادامه داد: افسانه محبوب من مربوط به مردم باتامالیبا در کشورهای توگو و بنین (واقع در آفریقا) است. در این افسانه، خورشید و ماه، طی ماه گرفتگی در حال جنگ با یکدیگر هستند و مردم از آن‌ها می‌‌خواهند که جنگ را تمام کنند. هولبروک می‌گوید: برای مردم این ناحیه، ماه‎‌گرفتگی زمانی برای دور هم جمع شدن و رفع ناراحتی‌ها و عصبانیت‌های قدیمی است. این موضوع تا همین امروز هم دوام داشته است و اگر شما در زمان ماه‌گرفتگی به این کشور سفر کنید، علاوه‌بر بازدید از ترسناک‌ترین بازار آفریقا می‌توانید این دورهمی عجیب را نیز مشاهده کنید.
ترسناک‌ترین بازار آفریقا یک طبیبی هم دارد که گردشگران تور آفریقا می‌توانند قبل از ورود به بازار نزد او رفته و به امراض خود پی ببرند تا در بازار نام برده شده به دنبال درمان آن بگردند. جالب اینجاست که این طبیب به اندازه‌ای به نام بردن امراض شما ادامه می‌دهد تا شما به او پول قابل ملاحظه‌ای بدهید که او را راضی کند.

ترسناک ترین بازی جهان در بازار

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب هرگز از این قلعه‌های نفرین‌شده دیدن نکنید! بزنید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

    عالی چون همیشه👍👍👍

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۱۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ

  7. سعیدی

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

    فوق‌العاده عالی بود

    پاسخ

    • زینب حلبی نژاد

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۳ ب٫ظ

      سپاس از نظرات شما.

      پاسخ

  8. عبدالحمید

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

    جالب بود.چطور می‌شود به این جاها رفت ؟!

    پاسخ

  9. ناتاشا از آلمان

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

    خبلی جالب بود ممنون از مطالب بسیار مفیدتان

    پاسخ

    • زینب حلبی نژاد

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۴ ب٫ظ

      سپاس از نظرات شما.

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…