قبل از عید حتما به این مناطق تهران سری بزنید!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر امسال فرصت تفریحات زمستانی را نداشته‌اید، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از عید و اتمام زمستان حتما سری به این مناطق بزنید.
مناطق تفریحی زمستانی تهران

برف‌بازی، اسکی و تفریحات زمستانی همواره از فعالیت‌های شورانگیز و جذاب ایرانیان و مخصوصا تهرانی‌ها است. حال که نزدیک اتمام فصل سرما است و هوا تقریبا در حال مطبوع شدن است، پیشنهاد گروه مجله دلتا به شما این است که سری هم به مناطق تفریحی زمستانی تهران بزنید. با ما همراه باشید.

پیست اسکی توچال

حرف برف و زمستان که به میان می‌آید، امکان ندارد گزینه پیست اسکی توچال برای تفریح به ذهن افراد نرسد. این پیست در حقیقت یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان است و وقت گذراندن در آنجا قطعا لحظات دلچسبی را برای شما رقم خواهد زد.
فرقی نمی‌کند که اسکی‌باز حرفه‌ای باشید یا آدمی که فقط به مناظر برفی علاقه‌مند است؛ در هر صورت، پیست اسکی توچال می‌تواند شما را خوشحال نگه دارد. شما هم می‌توانید برای اسکی بازی به این پیست بروید و هم تله کابین سوار شوید و از مناظر برفی جذاب زیر پاهایتان لذت ببرید.

 جاهای دیدنی در زمستان

پارک جنگلی لویزان

در پارک جنگلی لویزان جاده‌ای باریک و چشم‌نواز شما را به سمت ارتفاعات این پارک می‌برد و آنجا است که می‌توانید غرق در لذت هوای تمیز و چشم‌اندازهای زیبای تهران در زمستان شوید. در پارک جنگلی لویزان امکانات رفاهی زیادی فراهم است و اگر تصمیم گرفتید روز خود را آنجا بگذرانید، نیازی به نگرانی در مورد امکانات رفاهی نخواهید داشت.

 جاهای دیدنی در زمستان

بام تهران

اگر در یک شب برفی هوس یک چای داغ و تماشای شهر تهران از ارتفاع به سرتان زد، پیشنهاد ما به شما بام تهران است. بام تهران در واقع بالاترین قسمت خیابان ولنجک تهران است که از آنجا می‌توانید تهران چراغانی شده در شب را زیر پاهایتان ببینید.

برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری تهران بهترین مراکز خرید تهران در عید نوروز را مطالعه کنید.

دربند و درکه

از هر کسی که بخواهید چند تا از جاهای دیدنی تهران در زمستان یا حتی تابستان را نام ببرد، قطعا دربند و درکه در میان گزینه‌هایش هستند. با انتخاب دربند و درکه برای گذراندن یک روز زمستانی بیرون از خانه، شما در واقع دارید به یک کوه‌پیمایی سبک و لذت‌بخش جواب مثبت می‌دهید. ارتفاعات دربند و درکه همیشه در میان گزینه‌های کوهنوردان حرفه‌ای در چهار فصل هستند. با این حال در زمستان حال و هوای متفاوتی دارند.

 جاهای دیدنی در زمستان تهران

پیست اسکی آبعلی

یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران در زمستان پیست اسکی آبعلی است. جایی مخصوص افرادی که عاشق برف و تفریحات هیجان‌انگیز هستند. پیست آبعلی در جاده هراز و نزدیک روستای آبعلی قرار دارد. دسترسی راحت به این پیست برای تهرانی‌ها راحت است و به همین دلیل یکی از شلوغ‌ترین پیست‌های اسکی در فصل زمستان است. برای رفتن به پیست اسکی آبعلی باید مسیری حدودا ۷۰ دقیقه‌ای را طی کنید که برای رسیدن به یک پیست اسکی، زمان زیادی به حساب نمی‌آید.

 جاهای دیدنی در زمستان تهران

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب دشت آزو، آرزوی گردشگران نوروزی بزنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ

    عالی چون همیشه👍👍👍

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

      ممنونم از شما کاربر گرامی

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…