چگونه دکوراسیون خانه را بهاری کنیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با آمدن بهار ۱۴۰۱، زمان آن است که خود را آماده پذیرایی از فصل جدید کنیم و مشتاقانه آن را در آغوش بگیریم.
نکات چیدمان و دکوراسیون بهاری در منزل

بعد از یک نظافت خوب بهاری، بهتر است امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل خانه خود را چیدمان کنیم. در این مطلب از مجله دلتا به نکات چیدمان و دکوراسیون بهاری در منزل می‌پردازیم.

فرش‌های بوهو به‌عنوان دکور خانه بهاری

دکوراسیون بوهو که در آن همواره از رنگ‌های زنده و پویا، الگوهای جسورانه و بافت‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌شود، می‌تواند استایلی بهارانه به خانه ببخشد. به همین دلیل، دکور بوهو برای دکوراسیون داخلی که باید نشان‌دهنده فرارسیدن فصل بهار باشد عالی است.

قالیچه‌های رنگارنگ و شگفت انگیز می‌توانند سبب شوند که خانه‌ شما به استقبال شکوفه‌های بهاری برود. فرش‌های را با سایر وسایل و دکوراسیون‌های بهاری جفت کنید تا همه چیز دلپذیرتر به‌نظر بیاید. بهتر است از تناژهای متفاوت، گلدان‌های رنگارنگ و گیاهان سرسبز نیز استفاده نمایید.

نکات چیدمان و دکوراسیون بهاری در منزل

رنگ‌های ملایم و پاستیلی

رنگ‌های ملایم پاستلی می‌توانند نویدبخش فصل بهار باشند. علاوه بر این، اینگونه رنگ‌ها برای فضای داخلی سفید نیز کاملا مناسب هستند. اگر رنگ‌های ملایم و کم‌رنگ را دوست ندارید، رنگ‌هایی متفاوت را انتخاب و در گوشه گوشه خانه از آن‌ها استفاده نمایید. شما می‌توانید این کار را به راحتی و با خرید وسایلی مانند کوسن‌هایی در رنگ‌های مختلف، لامپ‌ها، گلدان‌ها و شمع‌ها انجام دهید. به‌علاوه می‌توانید از آثار هنری جذابی در رنگ‌های ملایم برای تزیین دیوار استفاده کنید تا دیوارهای شما هم رنگ و بوی بهار را به خود بگیرند.

نکات چیدمان و دکوراسیون بهاری در منزل

استفاده از نورپردازی

بگذارید روزها و شب‌های شما با نور عاشقانه فانوس به شیرینی بگذرند. این پایه‌های نگهدارنده‌ شمع، با جذابیت و درخشندگی خاص، روحی تازه به فضای زندگی شما می‌بخشند و به شما کمک می‌کنند تا مدت زمان بیشتری را بیدار بمانید. علاوه بر این این فانوس‌ها فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه هستند. بنابراین می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک وسیله روشنایی برای روشن کردن راهروهای خانه استفاده کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را در نزدیکی سطوح بازتابنده نور قرار دهید تا روشنایی دوبرابر شود.

استفاده از نورپردازی

دکوراسیون اتاق نشیمن بهاری

اکنون بهترین زمانی است که می‌توانید سرزندگی و نشاط را به اتاق نشیمن خود دعوت کنید. پتوهای ضخیم و رنگ‌های تیره زمستانی را کنار بگذارید و به هوای گرم و رنگ‌های جذاب خوشامد بگویید. برای اینکه چیدمان بهتری در اتاق نشیمن داشته باشید به مطلب هرگز نشیمن خود را اینگونه نچینید! سر بزنید.

گوشه گوشه خانه را تزئین کنید

فصل عجیبی مانند بهار شایسته آن است که دکوراسیون منزل شما نیز فستیوالی از چیزهای عجیب و غریب باشد. پس چرا از این فرصت استفاده نکنید و ظاهری بازیگوشانه به اتاق نشیمن نبخشید. به‌عنوان مثال آن صندلی آویزان را در گوشه اتاق در نظر بگیرید. در وهله اول می‌تواند ظاهری بامزه به اتاق شما ببخشد و ثانیا می‌تواند فوق‌العاده کاربردی باشد.

گوشه گوشه خانه را تزئین کنید

 

دکور اتاق نشیمن روشن و مطبوع بهاری

با استفاده از مبلمان یا تزئینات مناسب، این امکان وجود دارد که بتوان هر فضایی را روشن‌تر و جادارتر جلوه داد. شما می‌توانید از انواع صندلی‌ها و میزهای قهوه‌خوری برای دلبازتر جلوه دادن اتاق استفاده کنید. بهتر است برای فصل بهار عناصری را انتخاب کنید که با محیط زیست سازگارتر باشند و از خریداری پلاستیک اجتناب کنید. سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند یا دارای برچسب سازگار با محیط زیست هستند.

دکور اتاق نشیمن روشن و مطبوع بهاری

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاه آپارتمانی استرس خانه شما را کم می‌کند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۱۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…