کارآمدترین اکسسوری‌هایی که باید داشته باشید!

۳
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وقتی صحبت از مد می‌شود و پای استایل به میان می‌آید، جزئیات بازیگران اصلی هستند. سرنوشت یک استایل در دستان جزئیات و استفاده از اکسسوری ها است.
اکسسوری های دخترانه

شما می‌توانید با انتخاب اکسسوری‌هایی مناسب با سبک پوشش خود بهترین و زیباترین فرد باشید یا با انتخابی اشتباه تمام زحمت خود برای انتخاب لباس‌های مناسب را از بین ببرید. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم تا بهترین و کارآمدترین اکسسوری های دخترانه که برای زیباتر دیده شدن به آن‌ها نیاز دارید را معرفی کنیم.

کارآمدترین اکسسوری های دخترانه

ماسک

در دو سال گذشته و با همه‌گیری بیماری کرونا ماسک به‌عنوان یکی از مواردی که می‌بایست به‌عنوان بخش مهمی از پوشش ما آن را رعایت می‌کردیم، مطرح شد. شما می‌توانید برای جذابیت استایل خود از ماسک‌های پارچه‌ای که با پارچه اصلی لباس شما همخوانی هم دارد، استفاده کنید و ماسکی اختصاصی برای استایل خود داشته باشید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب هرگز این رنگ‌ها را با هم نپوشید! را بخوانید.

اکسسوری های دخترانه

کفش‌های پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه بلند را می‌توان با اکثر شلوارهای زنانه و دامن‌ها به پا داشت. رنگ‌های تندی مانند قرمز همیشه در کنار شلوارهای جین اسکینی و اسلیم فیت به‌عنوان انتخابی عالی مطرح می‌شوند یا رنگ‌های نود که بی‌وقفه شما را در هر جمعی زیباترین فرد جلوه می‌کنند. کفش‌های پاشنه بلند یک ویژگی منحصربه‌فرد دارند و آن این است که شما را فردی با اعتماد به نفس نشان می‌دهند.

کمربندها از بهترین اکسسوری های دخترانه

شاید کمربند امروزه دیگر مانند گذشته وظیفه کاربردی نداشته باشند، اما به‌عنوان عنصری برای زیبایی استایل شما بهترین گزینه موجود هستند. الزامی برای بستن کمربند بر روی شلوار نیست، می‌توانید از آن روی لباس‌های خود هم استفاده کنید و با آن فرم زیباتری به اندام خود بدهید. کمربند روی شومیزهای بلند و پانچوها هم می‌تواند شما را فردی منحصربه‌فرد نشان دهد.

اکسسوری های دخترانه

کیف‌های دستی؛ چرم، حصیری و بافت

اگر استایل کژوال، اسمارت کژوال و کلاسیک را برای خود انتخاب کرده‌اید، کیف های دستی چرم می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر از طرفداران استایل بوهو هستید کیف‌های دستی حصیری همخوانی بیشتری با سایر المان‌های پوششی شما دارد. کیف‌های بافت اما به‌شدت تابع سایر پوشاک شما است و البته بستگی به طرح و مدل آن هم دارد.

ساعت مچی، زیباترین اکسسوری موجود

انتخاب ساعت مچی برای خانم‌ها کارکردی دو منظوره دارد؛ مدیریت زمان و جنبه تزیینی آن. انتخاب ساعت با بند فلزی، چرمی یا اسپرت بسیار مبتنی بر سلیقه و استایل هر نفر است. اما اگر قصد دارید در موقعیتی رسمی شرکت کنید بهترین انتخاب برای شما استفاده از ساعت بند فلزی طلایی به همراه سایر جواهراتی است که به همراه دارید. اگر در جلسه‌ای کاری حضور پیدا می‌کنید، ساعتی با بند چرم بهترین گزینه برای شما است.

اکسسوری های دخترانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این مانتوها شما را قد بلند نشان می‌دهند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۴۷ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…