این جاذبه‌های گردشگری در تسخیر ارواح هستند!

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر طرفدار گردشگری ژانر وحشت هستید حتما مطلب ما را دنبال کنید.
قلعه‌ها در تسخیر ارواح

اگر به دنبال تجربه‌های شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز هستید حتما این قلعه‌های فرانسوی را در نظر داشته باشید. این قلعه‌ها در تسخیر ارواح هستند و اگر زمان مناسبی را برای بازدید انتخاب کنید به احتمال زیاد تجربه‌ای ماوراءطبیعی خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با این کاخ‌ها، در مجله دلتا با ما همراه باشید.

شبح عروس در کاخ «شاتو د تراسِسِن»

همه این ماجرا از زبان دزدی بیان شده که شاهد صحنه‌ جنایتی تلخ و ناخوشایند بوده است. ظاهرا او شبی در اطراف این کاخ پنهان شده و در انتظار فرصت مناسبی برای کار خود بوده که متوجه کالسکه‌ای ‌می‌شود که مخفیانه از کاخ خارج شده و دو نجیب‌زاده از آن پیاده شدند. او مشاهده می‌کند آن‌ها مشغول کندن گودالی هستند که ظاهرا برای دفن جسدی حفر شده است.
به محض اتمام کار و کندن گودال، آن دو بدن زنی جوانی با لباس عروسی را از کالسکه بیرون کشیدند که تاجی از گل‌های رنگارنگ بر سر داشته و دسته گل عروسی در دستش بوده است. دو نجیب‌زاده او را به داخل گودال انداختند و سپس او را زنده به گور کردند. با این ادعا که او باعث خدشه‌دار شدن نام نیک خانواده‌اش شده و حیثیت آن‌ها را لکه‌دار کرده است.
روح عروسی زنده به گور شده، این کاخ را به تسخیر خود درآورده است
دزد بیچاره که شاهد صحنه‌ای به این ترسناکی بوده، سریع خود را به منزل‌اش رسانده و ماجرا را برای همسرش تعریف کرد. او نیز خیلی سریع شوهرش را برای کمک به زن بیچاره دوباره به محل حادثه فرستاد. دزد به آنجا آمد، ولی وقتی که دیگر کار از کار گذشته و زن بیچاره جان سپرده بود. از آن زمان تاکنون روح این قربانی بیچاره به دفعات در فضای کاخ ظاهر شده، در حالی که هنوز لباس سفید عروسی به تن داشته است.

اگر به این دست مطالب علاقه‌من هستید سری هم به مطلب ترسناک‌ترین بازار دنیا کجاست؟ بزنید.

ترسناک ترین قلعه های جهان
روح ساکن کاخ دوپیمارتین

دیگر قلعه‌ فهرست ما سکونتگاه زن دیگری است که باز هم در لباس سفید مشاهده شده است. این بار روح ما متعلق به زنی به نام «ترز د سنت کلر» (Thérèse de Saint-Clar) بوده که در قرن شانزدهم در این قلعه زندگی می‌کرده است.
طبق افسانه‌های محلی این زن مرتکب خیانت شده و همسرش برای مجازات، به مدت شانزده سال او را در اتاقی کوچک در برج قلعه زندانی کرده است. از سرنوشت و فرجام نهایی او اطلاعی در دست نیست، اما مشخص است که این روزها روح او در قلعه پرسه زده و آن‌جا را مبدل به سکونتگاه ابدی خود کرده است.

ترسناک ترین قلعه های جهان
خدمتکار زجر کشیده کاخ دو وونو

خدمتکاری هجده ساله و زیبا به نام «لوسی» مورد توجه ارباب این کاخ ژیلبرت د لافایت قرار داشته است. امری که نارضایتی همسر او ژاکلین د لافایت را در پی داشت. به‌طوری که وقتی لرد رهسپار میدان نبرد می‌شود، بارونس فرصت را برای گرفتن انتقام غنیمت شمرده و دخترک بیچاره را در برج قلعه زندانی می‌کند. در نهایت این خدمتکار بخت برگشته در زندان و از شدت گرسنگی و سرما جان می‌دهد.
نیمه شب‌ها زمان محبوب لوسی برای گشت و گذار است. راستی فکر می‌کنید اغلب روح او را در لباسی به چه رنگی مشاهده کرده‌اند؟ بله درست حدس زدید، باز هم رنگ سفید که به نظر می‌رسد برای همیشه رنگ محبوب ارواح و اشباح بوده و هست.

 ترسناک ترین مکان های جهان

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب ۵ کشوری که خورشید در آن‌ها غروب نمی‌کند بزنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۵۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

    عالی بود 👍👍👍

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…