چند ترفند برای کاهش وزن بدون زحمت

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روزنامه انگلیسی The Sun راه‌های بدون زحمتی را برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم و کالری شماری، ارائه کرده است.
لاغری بدون رژیم غذایی

بسیاری از ما دست به کارهای خطرناکی می‌زنیم تا اضافه وزن خود را کم کنیم. غافل از اینکه تنها چند راهکار ساده موجب کاهش وزن ما می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا با چند ترفند و راه ساده برای لاغری بدون رژیم غذایی آشنا می‌شوید.

ترفندهای لاغری بدون رژیم غذایی

استفاده از آینه

طبق نتایج مطالعات، مردم اگر در اتاق آینه‌دار غذا بخورند، سالادهای میوه را به کیک‌های شکلاتی ترجیح می‌دهند و به‌اندازه یک‌سوم کمتر غذا می‌خورند و حین غذا خوردن مراقب خود هستند.

استفاده از آینه

شکلات بسته‌بندی را انتخاب کنید

در تحقیقی از دوستداران شیرینی‌جات خواسته شد که شیرینی‌های بسته‌بندی شده را ترجیح دهند. طبق داده‌ها، کسانی که شیرینی دوست دارند، اگر این شیرینی‌جات در سلفون پیچیده شوند، به‌اندازه کمتری آن‌ها را می‌خورند.

مواد غذایی بسته بندی

بشقاب کوچک را فراموش نکنید

نکته مفید دیگر برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند این است که فقط از بشقاب‌های کوچک غذا بخورند. فرض بر این است که از این طریق می‌توانید مغز خود را فریب دهید تا فکر کند در بشقاب غذای زیادی وجود دارد، چون همین اندازه غذا در یک بشقاب بزرگ‌تر کمتر به نظر می‌رسد.

لاغری بدون رژیم غذایی، بشقاب کوچک

به وعده‌های غذا توجه کنید

به افراد توصیه می‌شود که برای صبحانه به‌جای غلات و ساندویچ، تخم‌مرغ بخورند، ناهار را با سوپ‌های خوشمزه اما نه سنگین شروع کنند، نوشیدنی‌های رژیمی گازدار را کنار بگذارند، بیشتر بخوابند و مهم‌تر از همه، در دمای بالاتر از ۲۰ درجه غذا نخورند.

لاغری بدون رژیم غذایی، توجه به مواد غذایی مصرفی

با حواس جمع غذا بخورید

هیچوقت نباید ایستاده غذا خورد. همچنین از تماشای تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی هنگام غذا خوردن بپرهیزید. روشن کردن موسیقی آرامش‌بخش از پرخوری جلوگیری می‌کند. دانشمندان ثابت کرده‌اند که مردم با همراهی این نوع موسیقی ۵۴ درصد کمتر غذا می‌خورند. اگر به این دست مطالب سلامتی علاقمند هستید مطلب خوش‌اندام‌ها صبحانه چه می‌خورند؟ را بخوانید.

لاغری بدون رژیم غذایی، کار با گوشی هنگام غذا خوردن

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب ترفندهایی برای حفظ سلامتی در بهار را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…