اپلیکیشن‌هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در حال حاضر این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که برخی از اپلیکیشن‌‌های اندرویدی قاتل باتری گوشی هستند.
اپلیکیشن هایی که باعث خالی شدن باتری می شوند

خالی شدن باتری گوشی موبایل یکی از مشکلاتی است که پس از نصب برخی اپلیکیشن‌‌ها روی گوشی به‌وجود می‌آید. شاید بخواهید با این اپلیکیشن‌‌های پرمصرف آشنا شوید. در ادامه این مطلب از مجله دلتا به معرفی اپلیکیشن هایی که باعث خالی شدن باتری می شوند می‌پردازیم. همراه ما باشید.

اپلیکیشن هایی که باعث خالی شدن باتری می شوند

۱. اپلیکیشن‌های پیش فرض سامسونگ

اندروید یک مشکل مخرب دارد و این مسئله در گوشی‌های سامسونگ بیشتر خود را نشان می‌دهد. دستگاه‌های سامسونگ با تعدادی از اپلیکیشن‌های اختصاصی از پیش نصب شده همراه هستند. احتمالا شما بسیاری از آن‌ها را استفاده نمی‌کنید، اما باید بدانید که همواره این اپ‌ها در پس زمینه گوشی در حال اجرا هستند و باعث خالی‌شدن باتری گوشی می‌شوند. در اینجا می‌توان از سامسونگ لینک (AllShare)، اپ Beaming Service for Samsung و WatchON به عنوان سه مورد از بزرگترین قاتل‌های باتری گوشی سامسونگ یاد کرد.

برای رفع مشکل چه کار کنیم؟

خوب است بدانید نمی‌توانید این اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده را حذف کنید. بهترین راه این است که آن‌ها را غیرفعال کنید. به مسیر Settings > Applications > Applications Manager > All بروید و روی برنامه Samsung Link ضربه بزنید. تیک Show Notifications را که به‌طور پیش فرض علامت‌گذاری شده، بردارید. سپس، Clear Data را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Disable را بزنید. این کار را برای تمام اپلیکیشن‌های سامسونگ که استفاده نمی‌کنید انجام دهید.

اپلیکیشن هایی که باعث خالی شدن باتری می شوند

۲. BBC News یا هر اپلیکیشن خبری دیگر

اپلیکیشن‌های خبری باید همیشه به‌روز باشند اما هزینه‌ای که بابت استفاده از آن‌ها باید پرداخت کنید، خالی شدن باتری گوشی موبایل است. اپ‌هایی نظیر BBC News ،NYTimes NDTV ،CNN و مشابه این‌ها به‌طور مداوم در پس زمینه گوشی اجرا می‌شوند. خوشبختانه محدود کردن این قبیل اپلیکیشن‌ها راهی ساده دارد.

۳. اپلیکیشن Musical.ly

این شبکه اجتماعی نسبتا جدید که برای تحقق رویای ستاره موسیقی شدن است، محبوبیت فراوانی به‌دست آورده و سهمی در از بین بردن شارژ باتری گوشی دارد. موزیکال لی، جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن Vine است، اما فرآیندی که در پس زمینه توسط این اپ انجام می‌شود، قاتل باتری گوشی نیست. بلکه هنگامی که اپلیکیشن را اجرا می‌کنید، از حجم وسیعی از منابع سخت افزاری استفاده می‌کند که می‌تواند مصرف داده بالایی داشته باشد. نتایج نشان می‌دهد که بسیار بیشتر از یک اپ معمولی باتری را خالی می‌کند.

۴. اپلیکیشن‌های LionMobi Power Battery and CleanMaster

به‌طرز ناباورانه‌ای اپ‌های مدیریت باتری و پاک کننده‌های سیستم یکی از بزرگ‌ترین قاتل‌های باتری گوشی هستند. جالب است بدانید که اپلیکیشن LionMobi در لیست Avast جزو ۱۰ اپلیکیشن اول تمام کننده باتری گوشی قرار گرفته است.

خالی شدن باتری گوشی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی، مطلب امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…