هتل‌هایی که به دلیل صاحبانشان مشهورند!

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این هتل‌ها از پربازدیدترین هتل‌های دنیا هستند، تنها به دلیل صاحبانشان!
هتل هایی که به دلیل صاحبانشان مشهورند

افراد مشهور بسیاری هتل‌داری و تاسیس رستوران را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می‌کنند. برخی هتل‌ها به دلیل شهرت صاحبان‌شان مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند و جزو جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار به حساب می‌آیند. برای آشنایی با برخی از هتل هایی که به دلیل صاحبانشان مشهورند مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

هتل جک فیلم تایتانیک

لئوناردو دیکاپریو بعد از دیدن این جزیره، برای عملی‌کردن اقدام بلند‌پروازانه‌اش برای ساخت یک تفریح‌گاه سازگار با محیط زیست و لوکس، در جزیره بلکدور کی در بلیز، جزیره را به همراه هتل‌داری به نام جف گرم به مبلغ یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار دلار خرید.

هتل هایی که شناسنامه نمی خواهند
دارایی‌های گوناگون رابرت دنیرو

رستوران سنتی لوکاند ورد در محله ترابیکای نیویورک و آب‌گرم شیبوئی، هتل گرینویچ رابرت دنیرو را به یکی از بهترین‌های نیویورک تبدیل کرده است. بقیه دارایی‌های وی چنین موفقیتی به خود ندیده‌اند. یکی از همین موارد نا‌موفق هتل نابو در فیلیپین، به عنوان بد‌ترین هتل در جهان شناخته شده بود. دنیرو در کنار ماتسو‌هیزا، سر‌آشپز مشهور نابو از بنیان‌گذاران گروه مهمان‌نوازی نابو با ۳۲ رستوران و نه هتل است. اگر به این دست مطالب علاقه‌مندید مطلب عمارت سوگولی ناصرالدین شاه در تهران را هم بخوانید.

هتل هایی که شناسنامه نمی خواهند
هتل کلینت ایستوود

هتل مجلل میشن رانچ از یک خانه لبنی قرن نوزدهم، به یک هتل تبدیل شد. این هتل در زمینی به وسعت ۲۲ هکتار و دارای ۳۱ اتاق، یک زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و ناهار‌خوری در شهر کارمل بای د سی واقع شده است. صاحب این هتل کسی نیست جز ستاره سال‌های دور فیلم‌های وسترن، یعنی کلینت ایستوود.

هتل هایی که شناسنامه نمی خواهند
هتل کارگردان پدرخوانده

کارگردان پر‌افتخار سینمای جهان، فرانسیس فورد کاپولا نه تنها به خاطر دو باغ انگورش، بلکه به خاطر یک رستوران و یک کمپانی فیلم‌سازی و همچنین ۵ تفریح‌گاه، به عنوان یک کارآفرین نمونه هم شناخته می‌شود. وی نام‌های تجاری سبک زندگی شامل بلانکانه لج و هتل ترتل در بلیز، پلتزو مارگریتا در ایتالیا، لا لانچا در گواتمالا، جاردین اسکوندیدو در آرژانتین، را معرفی کرده است.
هتل هایی که شناسنامه نمی خواهند

هتل صاحب برند ورساچه

احتمالا لوکس‌ترین هتل این فهرست، هتل پلتزو ورساچی متعلق به طراح نام تجاری معروف ورساچی، یعنی دوناتلا ورساچی است. با توجه به اینکه هتل پلتزو ورساچی اصلی در استرالیا واقع شده، برنامه‌هایی برای بازگشایی دو شعبه دیگر از این هتل یکی در ماکائو و دیگری در دبی، در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب بهترین صبحانه فشم را در کجا بخوریم؟ بزنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۰۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۰ ب٫ظ

    بسیار عالی👍👍👍

    پاسخ

    • زینب حلبی نژاد

      ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۳۹ ق٫ظ

      سپاس از نظرات شما.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۲۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…