کدو سبز، قطع‌کننده ریزش مو

۸
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آب کدو سبز حاوی مواد مغذی مانند ویتامین‌های B۱ ،B۲ ،B۳ و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم، فولات، روی، فسفر و منگنز است که به رشد مو کمک می‌کند.
رفع ریزش مو

در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با خواص کدو سبز برای مو و مهم‌ترین اثر آن یعنی رفع ریزش مو آشنا کنیم. بنابراین اگر دچار ریزش مو هستید با ما همراه باشید.

رفع ریزش مو با آب کدو سبز

اگر با مشکلات مربوط به ریزش مو مواجه هستید، آب کدو را با شکر مخلوط کرده و مدتی روی موهای خود نگه دارید. بعد از نیم ساعت آن را بشویید. تا حد زیادی موثر خواهد بود.

آب کدو ریشه مو را تقویت می‌کند. اگر با مشکل شوره سر مداوم روبرو هستید، یک تکه کدو بردارید و آن را به ریشه موهای خود بمالید. این کار موهای شما را تا حد زیادی از شر شوره سر خلاص می‌کند. می‌توانید از کدو برای افزایش رشد مو و بهبود گردش خون در پوست سر استفاده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب ترفندهای خاص برای مراقبت از مژه‌ها را بخوانید.

رفع ریزش مو

رفع ریزش مو و کمک به فرآیند رشد مو

کدو سبز غنی از روی یا زینک بوده که در کمک به رشد مو مفید است. ویتامین C موجود در کدو سبز می‌تواند خشکی مو و موخوره را درمان کند. علاوه‌بر این تارهای مو را مستحکم و لطیف می‌کند. کمبود ویتامین C می‌تواند منجر به بزرگ شدن فولیکول‌های مو شود که این موضوع جلوی رشد مو را می‌گیرد.

به درخشندگی موها کمک می‌کند

اگر موهای شما درخشندگی خود را از دست داده است، می‌توانید از کدو برای موهای خود استفاده کنید. برای خلاص شدن از موهای بی‌روح و خشک، می‌توانید یک روز در هفته آب کدوی تلخ تازه را استخراج کرده و به فولیکول‌های موی خود بمالید.

جلوگیری از سفید شدن موها

آب کدو برای کند کردن روند سفید شدن مو شناخته شده است. اگر آب تازه کدو را بگیرید و به موهای خود بمالید، موهای شما سفید نمی‌شود. این کار را یک بار در هفته امتحان کنید تا سفیدی مو کاملا متوقف شود.

رفع ریزش مو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ساده‌ترین روش رنگ کردن ابرو در خانه را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۹ ق٫ظ

    عالیییییی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…