این لوسترها دکور خانه شما را متحول می‌کنند

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوسترها در دکوراسیون داخلی از گذشته تاکنون به‌عنوان عضو ثابتی از طراحی منازل حضور داشته‌اند.
مدل های مختلف لوستر در دکوراسیون منزل

بسته به سلیقه شما و این که قرار است برای چه سبک دکوراسیون لوستر انتخاب کنید، گزینه‌های متعددی وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های مختلف لوستر در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

لوستر مدرن

در لوسترهایی که به شکل مدرن طراحی می‌شوند، هر فرمی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. انواع متریال‌های صنعتی و انواع رنگ‌های موجود در چنین لوسترهایی قابل مشاهده هستند. لوسترهای مدرن می‌توانند در نحوه اتصال خود به سقف یا دیوار و محل جای گرفتن خود در فضا نیز نوآورانه عمل کنند.

مدل های مختلف لوستر در دکوراسیون منزل

لوسترهایی مدرن با طرح کلاسیک

یک لوستر زیبا باید نشانه‌هایی از ظاهر کلاسیک و انواع قدیمی آن را داشته باشد، مدل‌های جدیدی ارائه شده‌اند که ظاهرشان در عین داشتن یک سادگی یکپارچه و کلی، مشابه لوسترهای کلاسیک است. این لوسترها هم مدرن به‌حساب می‌آیند، اما فرم آن ها با احترام زیادی نسبت به تعاریف کلاسیک طراحی می‌شود و شما در یک نگاه به یاد لوسترهایی می‌اندازد که منازل قدیمی با دکوراسیون مجلل دارند.

مدل های مختلف لوستر در دکوراسیون منزل

لوسترهای مدرن با پوسته فلزی

استفاده از فلزات براق به‌عنوان پوسته و روکش نهایی لوسترهای مدرن از جمله ایده‌های جدیدی است که اخیرا اجرا شده است. چنین متریال‌هایی به لوستر جلا و درخشندگی می‌دهند.

لوسترهای مدرن با پوسته فلزی

لوستر مدرن دکوراتیو

یک لوستر در دکوراسیون مدرن اگر قرار باشد جلوه بیشتری داشته باشد، بهتر است دارای فرمی باشد که نمونه مشابه ندارد. یک فرم قوی و قابل توجه می‌تواند باعث شود لوستر از نقش اصلی خود که نورپردازی فضا است کمی بیرون آمده و به‌عنوان یک المان یا عنصر دکوراتیو نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. برای اینکه خانه خو را زیبا کنید به مطلب چگونه میز کنسول خود را تزیین‌ کنیم؟ سر بزنید.

لوستر مدرن دکوراتیو

لوسترهایی با فرم صفحه‌ای و منحنی

استفاده از فرم‌های صفحه‌ای و منحنی‌دار در نمونه‌های امروزی لوستر خیلی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین باید اشاره کرد که لوسترهای امروزی‌تر می‌توانند تنوع رنگ قابل توجهی نیز داشته باشند. این یعنی یک لوستر می‌تواند به جای تک ‌رنگ یا دو رنگ بودن از چندین رنگ مختلف تشکیل شده باشد.

لوسترهایی با فرم صفحه‌ای و منحنی

لوسترهای حبابی

این لوسترها مدل‌های بسیار جالب‌تری پیدا کرده‌اند. این حباب‌ها دیگر محدود به یک کره که لامپ را در بر می‌گیرد، نیستند. نوعی از حباب‌های مدرن وجود دارد که دقیقا طوری طراحی شده که وقتی چراغ را روشن می‌کنید، شکل ماه را پیدا می‌کنند. این دقیقا مثل داشتن یک ماه در اندازه کوچک است که فضا را روشنایی می‌بخشد. طراحی ظریف و ماهرانه این‌گونه حباب‌ها به شکلی است که ظاهر آن‌ها بیشترین شباهت ممکن را با شکل واقعی ماه دارد.

لوسترهای حبابی

لوسترهای ستاره‌ای

این  لوستر ظاهر ستاره‌ای شکل دارد. هر یک از بازوها در این مدل لوستر دارای یک لامپ در قسمت انتهایی هستند. فرم ستاره‌ای از فرم های شناخته شده در میان لوسترهای مدرن است و انتخاب آن برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است. این لوسترها برای اتاق نشیمن و فضای پذیرایی از مهمانان پیشنهاد می‌شوند.

لوسترهای ستاره‌ای

پیشنهاد مطالعه: مطلب برای داشتن خانه‌ زیبا این ۳ وسیله را از دست ندهید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…