نکاتی ساده ولی بسیار موثر در جذاب شدن ناخن‌ها

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای زیبا و جذاب شدن ناخن‌های دست نکات زیادی وجود دارد که مهم‌ترین و در عین حال ساده‌ترین آن‌ها را به شما می‌گوییم.
ناخن های زیبا

برای داشتن دست‌های زیبا باید ناخن‌های سالم و زیبا داشته باشید، از این‌رو داشتن ناخن های زیبا برای خانم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم راه‌های جذاب شدن ناخن‌ها را بررسی کنیم.

برای داشتن ناخن های زیبا چه باید کرد؟

بهترین و موثرترین روش برای جذاب شدن ناخن‌ها، مالیدن کرم دست و روغن‌های گیاهی بر روی آن‌ها است. استفاده از روغن‌های گیاهی روی پایه ناخن هر بار بعد از شست‌وشوی دست موجب محکم شدن ناخن می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های ساده برای جذاب شدن ناخن‌ها این است که ناخن‌های خود را داخل آب ولرم نگه دارید. پیش از لاک‌زدن نیز دست‌های خود را بشویید. همچنین اگر به زیبایی و ماندگاری آرایش خود اهمیت می‌دهید می‌توانید مطلب چگونه از پخش شدن و ریختن خط چشم جلوگیری کنیم؟ را بخوانید.

ناخن های زیبا

نحوه سوهان‌کشیدن ناخن‌ها

سطح سوهان بایستی زیر لبه ناخن و با زاویه کمی نسبت به ناخن قرار بگیرد. در انتها با کمک انگشت صاف بودن لبه ناخن را چک می‌کنیم. دقت داشته باشید که هیچ نوع زائده‌ای زیر ناخن‌ها باقی نمانده باشد.

نکته‌ای که در سوهان کشیدن ناخن‌ها باید رعایت کرد، این است که با یک حرکت از گوشه‌ها به‌سمت وسط ناخن سوهان بکشید، که این نکته‌ای مهم و در عین حال فراموش شده است.

برای ناخن‌های نرمال از سوهان‌هایی که ظریف‌تر هستند و دانه‌های ریزتری دارند استفاده کنید. اما برای ناخن‌های مصنوعی سوهان زمخت بهتر و مناسب‌تر است.

چه مدل ناخن به دست شما می‌آید؟

چنانچه دوست دارید انگشت‌های شما لاغرتر و کشیده‌تر به‌نظر برسند، بایستی روی شکل‌دادن فرم ناخن‌ها بیشتر دقت کنید. به‌عنوان مثال ناخن‌هایی با فرم مربعی‌شکل یا گرد که پهنای بیشتری نسبت به ارتفاع دارند باعث می‌شوند که انگشت‌های شما کوتاه و پهن به‌نظر برسند. پس اگر انگشت‌های تقریبا کوتاه و پهنی دارید دور این مدل‌ها را خط بکشید.

توجه داشته باشید که هر اندازه ناخن‌های دست شما بلندتر باشند انگشت‌های شما باریک‌تر به‌نظر می‌رسند. دقت داشته باشید که ناخن‌های بیش‌ازحد بلند نه‌تنها زیبا نیستند بلکه شما را در انجام کارهای روزمره دچار مشکل می‌کنند پس حد تعادل را رعایت کنید.

ناخن های زیبا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب جوانسازی پوست شما با این ترکیب خانگی را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ

    عالییی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…