یک سانتی‌متر را هم در دکور منزل از دست ندهید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در هر خانه‌ای، فضاهای خاص و بدساخت وجود دارد که شاید در نگاه اول نتوان آن‌ها به دکوراسیونی شیک تبدیل کرد.
ترفندهایی برای دکوراسیون فضاهای پرت خانه

از فضاهای پرت خانه به سادگی نگذرید. همین فضاهای بلا استفاده همچون گنجی در خانه شما بوده که می‌توانید بهترین استفاده را ببرید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ترفندهایی برای دکوراسیون فضاهای پرت خانه می‌پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پشت در

درها برای همیشه باز نیستند. پس از فضای پشت آن‌ها می‌توان استفاده کرد. بهتر است یک میز کنسولی کوتاه و یک آینه بزرگ روی دیوار پشت در قرار داده شود. این دکور علاوه بر زیبایی کاربردی نیز خواهد بود زیرا هم در هنگام ورود و هم خروج افراد غالبا وضعیت ظاهری خود را چک می‌کنند.

ترفندهایی برای دکوراسیون فضاهای پرت خانه

گوشه‌های کوچک

از گوشه‌هایی که بلااستفاده مانده می‌توان به‌عنوان محلی برای نصب وسایل تزئینی استفاده کرد. می‌توانید با استفاده از کتابخانه فضای جدیدی را ایجادکنید.

ترفندهایی برای دکوراسیون فضاهای پرت خانه

فضای زیرپله

زیرپله‌ها همیشه مکان‌های ترسناکی نیستند. می‌توان با رنگ‌آمیزی آرامش‌بخش و قرار دادن یک نیمکت آن را به مکانی دنج و دوست‌داشتنی برای استراحت و گفت‌وگو تبدیل کرد.

فضای زیرپله

زیر پنجره‌های بلند

هیچ کس نمی‌تواند منکر زیبایی پنجره‌های بلند شود. زمانی که صحبت از دکور کردن آن به میان آید، کار کمی سخت می‌شود. یکی از روش‌های کاربردی برای دکور این نوع پنجره‌ها این است که مبلمان یا صندلی‌های کوتاه در پایین آن گذاشته شود. این کار باعث می‌شود تا نمای پنجره حفظ شود و همچنین مکانی دنج برای مرور بر افکار فراهم گردد.

فضای بالای شوفاژ

شما هم از ظاهر تکراری شوفاژها خسته شده‌اید؟ پس ‌می‌توانید با طراحی یک کمد چوبی زیبا نمایی متفاوت را به شوفاژ بدهید و با قرار دادن یک آینه بزرگ، آثار هنری یا وسایل تزئینی روی آن، جلوه‌ زیباتری را به اتاق ببخشید. برای اینکه شوفاژ را به کنسول تبدیل کنید به مطلب چگونه شوفاژ را به میز کنسول تبدیل کنیم؟ سر بزنید.

فضای بالای شوفاژ

فضای محصور بین دو دیوار

شاید برای شما هم سوال باشد که چطور می‌توان از این فضای کوچک بین دو دیوار استفاده کرد. این فضا شاید بهترین مکان برای قرار دادن یک میز کار باشد. همچنین می‌توان با کاغذدیواری و قفسه‌های مدرن تزئین ویژه‌ای را برای این بخش طراحی کرد.

بالای کابینت‌ها

شما هم از کمبود جا برای ظروف خسته شده‌اید؟ یکی از راهکارها این است که وسایل را در بالای کابینت‌ها قرار دهید یا با تعبیه قفسه‌ای در بین کابینت‌ها، فضایی قابل قبول و مفید ایجاد کنید.

بالای کابینت‌ها

راهروهای باریک و طولانی

حتی راهروها را نیز می‌توان به خوبی دکور کرد. یکی از ایده‌ها این است که روی دیوار راهرو یک تخته گچی تعبیه کنیم و روی آن را با پیام‌های مثبت و نقاشی پر کنیم تا وقتی افراد از آنجا عبور می‌کنند، انرژی بگیرند.

پشت کاناپه

می‌توانید با قرار دادن یک میز در پشت کاناپه، علاوه بر تقسیم کردن فضای اتاق پذیرایی به دو بخش، فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل تزئینی و ضروری ایجاد کنید. می‌توانید روی این میز یک چراغ خواب قرار دهید تا علاوه بر ارائه‌ یک جلوه‌ بصری زیبا، شرایط نوری فضا را نیز بهبود ببخشید. مدل‌های زیبا و جذاب مبلمان را در مطلب شیک‌ترین مدل‌های مبلمان در دکور منزل ببینید.

پشت کاناپه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این فرش‌ها خانه شما را خاص و شیک می‌کنند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…