هرگز این رنگ‌ها را با هم نپوشید!

۸
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند ست کردن رنگ لباس است. برای انجام این کار باید بدانید که برای هر رنگ در ست کردن نکاتی وجود دارد که باید درنظر بگیرید.
ست کردن رنگ لباس ها

برخی از رنگ‌ها در کنار هم جلوه جالبی ندارند و به‌ خوبی باهم ترکیب نمی‌شوند. با کمی شناخت از رنگ‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها بر روی یکدیگر می‌توانید ست‌های زیباتری بسازید. در این مطلب از مجله دلتا شما را با نکات ست کردن رنگ لباس ها آشنا خواهیم کرد.

برای ست کردن رنگ لباس ها از این ترکیب رنگ‌ها دوری کنید!

خاکستری و قهوه‌ای

دو رنگ قهوه‌ای و خاکستری از رنگ‌های خنثی هستند و استفاده کردن از آن‌ها در کنار هم ظاهری خسته‌کننده و کسالت‌آور به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید این دو رنگ تاثیرگذاری خود را از دست ندهند، باید از آن‌ها در کنار رنگ‌های سفید، کرم و روشن استفاده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب مانتو جین را با چه رنگ شالی بپوشیم؟! را بخوانید.

ست کردن رنگ لباس ها

قهوه‌ای و مشکی

قهوه‌ای یکی از رنگ‌های بسیار محبوب خصوصا در نیمه دوم سال و مناسب هوای سرد فصل پاییز و زمستان است. اما در ست کردن این رنگ با رنگ‌های دیگر باید دقت کنید. بهتر است قهوه‌ای و مشکی را در کنار هم استفاده نکنید.

دوری از ترکیب قرمز و سبز در ست کردن رنگ لباس ها

قرمز رنگ سرزنده، پرشور و سمبل حیات و عشق است. مکمل رنگ قرمز در لباس رنگ سبز است. این رنگ‌ها متضاد هم هستند و به‌راحتی با هم ترکیب می‌شوند. اما استفاده از این رنگ‌ها در استایل روزانه شما اصلا انتخاب خوبی نیست چراکه باعث جلب توجه بیش از حد می‌شود.

سبز روشن و صورتی

سبز، نماد طبیعت، حیات و سرزندگی است اما جزو رنگ‌هایی است که به‌سختی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود. ترکیب رنگ صورتی و سبز برای استایل روزانه انتخاب مناسبی نبوده و اصلا زیبا نیست.

سبز و نارنجی

رنگ سبز یکی از رنگ‌های خنثی است و ست کردن آن با رنگ‌های گرم مناسب نیست، پس دو طیف رنگی سبز و نارنجی اصلا کنار هم زیبا نیستند. ترکیب این دو رنگ در کنار هم باعث می‌شود استایل شما شلوغ به‌نظر برسد.

ست کردن رنگ لباس ها

قرمز با بنفش

رنگ قرمز می‌تواند ته‌رنگ نارنجی یا ته‌رنگ بنفش داشته باشد، این دو رنگ قرمز متفاوت در کنار هم خیلی بد می‌شود و دلیل آن این است که نارنجی یک رنگ گرم است، درحالی‌که بنفش از دسته رنگ‌های سرد است.

نکاتی درمورد ست کردن رنگ لباس ها

استفاده کردن از رنگ‌های اصلی در کنار هم کار سختی است و برای هر ست و استایلی مناسب نیستند. رنگ‌های اصلی با رنگ‌های خنثی بسیار خوب ست می‌شوند.

رنگ‌های روشن و تقریبا مثل هم، مثل سفید و کرم روشن، را با هم ست نکنید چون ترکیب جالبی با یکدیگر نمی‌سازند و ظاهری بی‌حال و یک‌دست برای شما به وجود می‌آورند. رنگ سفید یا کرم را با رنگ قهوه‌ای ست کنید.

ست کردن رنگ لباس ها

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب اصول ست کردن لباس که باید بدانید! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۲۰ ب٫ظ

  2. سمیه

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۸ ب٫ظ

    من همیشه دنبال ست بودم عالی 👌👌👌👌

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      ممنونم از شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۳۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…