چگونه شوفاژ را به میز کنسول تبدیل کنیم؟

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شوفاژها علاوه بر کاربرد اصلی خود،‌ می‌توانند نقش تاثیرگذاری بر زیبایی دکوراسیون منزل نیز داشته باشند.
1 600x600 1 چگونه شوفاژ را به میز کنسول تبدیل کنیم؟

تبدیل شوفاژ به کنسول یکی از رایج‌ترین کارهایی است که در یک طراحی دکوراسیون زیبا انجام می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ترفندهای تبدیل شوفاژ به کنسول می‌پردازیم.

ایجاد کنسول به کمک شلف

یکی دیگر از پرکاربردترین اجزای هر خانه‌ای شلف‌ها هستند. اگر شوفاژها در فرورفتگی دیوار قرار دارند با استفاده از شلف‌های درب‌دار می‌توانید آن را زیباتر کرده و روی آن یک گلدان یا وسایل مورد نیاز و هم چنین مجسمه‌های زینتی قرار دهید.

این برآمدگی‌ها امکان دکوری‌های بیشتر و همچنین پوشاندن شوفاژ را فراهم می‌کنند. ایده شلف‌ها برای هر فضایی مانند اتاق خواب، پذیرایی، شرکت، آشپزخانه و غیره بسیار مناسب است.

ترفندهای تبدیل شوفاژ به کنسول

ایجاد کنسول با هم‌سطحی شوفاژ با دیوار

از ترفندهای تبدیل شوفاژ به کنسول می‌توان به ایجاد هم‌سطحی شوفاژ با دیوار اشاره کرد. این روش می‌تواند همراه با ایجاد یک کمد یا قفسه بالای شوفاژ نیز همراه باشد. برای مکان‌هایی مانند راهروی ورودی یا اتاق خواب بدون کمد، ایده بسیار مناسبی است.

اگر شوفاژ شما در آشپزخانه قرار دارد، با درست کردن یک میز تاشو هم آن را مخفی کرده و هم به‌عنوان میز غذاخوری کودک از آن استفاده کنید. همچنین از این نوع میزها در اتاق خواب‌ها هم به‌عنوان میز مطالعه و کار نیز می‌توان بهره برد. برای آشنایی با ایده‌های تزیین میز کنسول به مطلب چگونه میز کنسول خود را تزیین‌ کنیم؟ سر بزنید.

ترفندهای تبدیل شوفاژ به کنسول

کاور رادیاتور چوبی

چوب اصولا المان و متریالی هست که در هر بخشی از خانه می‌تواند نمای جذابی ایجاد کند. مزیت بزرگ چوب این است که خیلی راحت با بقیه طرح و رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و حس طبیعی، سادگی و لطافتش را در فضا پراکنده می‌کند. روشوفاژی‌ها یا کاورهای رادیاتور چوبی از متداول‌ترین و جذاب‌ترین نمونه‌های پوشش شوفاژ هستند.

کاور رادیاتور چوبی

کاور رادیاتور ام‌دی‌اف

این کاور به دلیل اینکه یک نوع چوب مصنوعی هست معمولا در قیمت‌های پایین‌تری از چوب عرضه می‌شود. بنابراین می‌توانید کاور رادیاتور به‌صرفه‌تر و با قیمت ارزان‌تری داشته باشید. همچنین شکل‌پذیری و امکان پیاده کردن طرح‌های متنوع و خاص بر روی آن اغلب بیشتر از نوع چوبی است.

کاور رادیاتور ام‌دی‌اف

کاور شوفاژ و رادیاتور پارچه‌ای

با توجه به تنوع زیادی که پارچه‌ها دارند، این کاورها در رنگ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. استفاده از این کاورها چندان توصیه نمی‌شود و در خیلی از موارد ممکن است دکوراسیون منزل شما را زشت کنند. بنابراین در انتخاب رنگ و طرح آن بسیار دقت کنید. تا حد امکان به سراغ کاورهای ساده و بدون طرح‌های شلوغ و همچنین با شکل کاملا محکم و کشیده شده بروید.

کاور شوفاژ نمدی

پیشنهاد مطالعه: مطلب این روتختی‌ها اتاق خواب شما را شیک می‌کنند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…