جدیدترین مدل‌های پرده برای نوروز ۱۴۰۱

۲۰
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از تاثیرگذارترین وسایل در تزیین و زیباتر شدن دکوراسیون خانه مدل پرده است که می‌توان آن را با رنگ مبل و فرش‌ها ست کرد.
جدیدترین مدل های پرده سال ۱۴۰۱

بعد از یک خانه تکانی اساسی اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید، پیشنهاد ما برای شما جدیدترین مدل های پرده سال ۱۴۰۱ است که شیک‌ترین نمونه پرده تاکنون است. در این مطلب از مجله دلتا با این پرده‌ها آشنا می‌شوید.

پرده حریر

پرده‌های حریر نازک و شفاف بوده و تا حد زیادی نور خورشید را از خود عبور می‌دهند. به همین دلیل، این پرده برای خانه‌هایی که نور کمی دارند، گزینه مناسبی هستند. پرده حریر کاربرد زیادی در دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمال داشته و دارای قیمت مناسبی است.

جدیدترین مدل های پرده سال ۱۴۰۱

پرده تور

این پرده دارای بیشترین شفافیت در میان انواع پرده بوده و بیشترین نور را از خود عبور می‌دهد. این نوع پرده را معمولا همراه با آستر نصب می‌کنند تا امکان دید از بیرون وجود نداشته باشد. پرده‌های توری در دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک کاربرد دارند.

جدیدترین مدل های پرده سال ۱۴۰۱

پرده کتان یا هازان

این پرده دارای بافت ریز بوده و فشردگی تار و پود آن زیاد است. این نوع پرده، علاوه بر زیبایی دارای دوام بالایی نیز است. پرده هازان یا کتان یک انتخاب مناسب برای پرده اتاق خواب است، چرا که ضخامت مناسبی دارد و به میزان متعادلی نور را عبور می‌دهد. در ساخت پارچه هازان از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده است که به همین دلیل برای طرح‌های چاپی مناسب بوده و با شست‌وشو از بین نمی‌رود. برای اینکه به راحتی خانه‌تکانی منزل را انجام دهید به مطلب خانه تکانی تنها در ۷ روز، مخصوص شاغلین سر بزنید.

پرده کتان یا هازان

پرده مخمل

اگر دکوراسیون خانه شما به سبک کلاسیک است، پرده مخمل یک انتخاب عالی برای منزل شما محسوب می‌شود. البته این نوع پرده برای سبک‌های مدرن نیز مناسب است. این پرده به خوبی اتاق را تاریک می‌کند. باید توجه داشته باشید که پرده‌های مخمل را نباید با ماشین لباسشویی شست. بلکه می‌توان آن را با جارو برقی تمیز کرد و گرد و غبارش را از بین برد.

پرده مخمل

پرده زبرا

پرده زبرا از تور و پارچه‌های طرح‌دار ساخته شده و به‌صورت عمودی باز و بسته می‌شود. این نوع پرده بسیار کاربردی است و از آن می‌توان برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد. این پرده دارای رنگ و طرح بسیار متنوعی است و شما به‌راحتی می‌توانید یک مدل متناسب با وسایل اتاق خود مانند تختخواب و فرش تهیه کنید. پرده زبرا قابل شست‌وشو بوده و شما به‌راحتی می‌توانید آن را با آب و یک ماده شوینده ملایم تمیز کنید.

پرده زبرا

پرده ساتن

این پرده بسیار لطیف بوده و براق است. این ویژگی‌ها نمایی شیک و جذاب به این پرده می‌دهد. ساتن از ضخامت کافی برای جلوگیری از عبور نور خورشید برخوردار است. از پرده ساتن می‌توان به‌عنوان آستر پرده‌های دیگر مانند تور نیز استفاده کرد. این نوع پرده قابلیت شست‌وشو داشته و دوام بالایی دارد. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب هرگز ورودی منزل را اینگونه نچینید! سر بزنید.

پرده آماده پانچی

پرده آماده پانچی از جنس‌های مختلف از جمله هازان، مخمل و غیره بوده و به‌صورت ساده و چاپی تولید می‌شود. نصب آسان و زمان آماده‌سازی سریع از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پرده است. پرده آماده پانچی در اندازه و ارتفاع مختلف تولید شده و شما به‌راحتی می‌توانید آن را در خانه خود نصب کنید.

پرده آماده پانچی

پیشنهاد مطالعه: مطلب شیک‌ترین مدل‌های مبلمان در دکور منزل را بخوانید.

۲۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ق٫ظ

    👌👌👌👌👌

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۱۳ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۶ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ب٫ظ

  16. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ب٫ظ

  17. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ب٫ظ

  18. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ب٫ظ

  19. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…