مدل های شیک و جذاب پرده آشپزخانه

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدل پرده آشپزخانه می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد. شما با توجه به سلیقه و دکور کابینت آشپزخانه خود می‌توانید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه

پرده آشپزخانه در انواع مدل‌های ساده و طرح‌دار موجود است و شما می‌توانید از بین این طرح‌های متنوع پرده با رنگ و طرح زیبایی را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه می‌پردازیم.

پرده ریلی و پلیسه برای آشپزخانه

از پرطرفدارترین انواع پرده برای آشپزخانه پرده‌های ساده در دو نوع ریلی و پلیسه‌ای است. برخی از افراد شاید به دلیل سبک دکوراسیون منزل و دکوراسیون آشپزخانه ترجیح می‌دهند از مدل پرده ساده و بدون نقوش خاصی استفاده نمایند. می‌توانید این پرده ساده را به‌صورت پلیسه بدوزید زیرا پرده‌های پلیسه‌ای به دلیل به‌روز بودن محبوبیت بیشتری دارند.

مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه

مدل پرده آشپزخانه راه راه

انتخاب پرده با طرح ساده و شیک از پارچه راه‌راه برای هر قسمتی از خانه شما مناسب است و برای دکوراسیون آشپزخانه نیز می‌تواند مناسب و کاربردی باشد.

مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه

مدل پرده آشپزخانه گل‌گلی

از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه پرده آشپزخانه گل‌گلی است که طراوت بهاری را به خانه شما می‌آورد و روح را به دکوراسیون آشپزخانه شما روح تازه‌ای می‌بخشد.

مدل پرده آشپزخانه گل‌گلی

مدل پرده آشپزخانه رومی

اگر برای انتخاب و خرید پرده آشپزخانه هزینه اندکی در نظر دارید گزینه‌ای ساده و در عین حال شیک برای دکوراسیون آشپزخانه شما می‌تواند انتخاب پرده رومی باشد. این مدل پرده آشپزخانه ظرافت و آرامش را به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشد و بسیار پرطرفدار و مناسب است. در انتخاب طرح پارچه برای این نوع پرده خلاقیت داشته باشید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

مدل پرده آشپزخانه رومی

مدل پرده آشپزخانه شطرنجی

یکی از مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه پرده‌هایی با طرح شطرنجی است. این مدل پرده بهترین طرح برای پرده آشپزخانه است. نکات بیشتر در مورد چیدمان آشپزخانه را در مطلب ۵ چیدمان آشپزخانه که بسیار پرطرفدار هستند بخوانید.

مدل پرده آشپزخانه شطرنجی

پرده آشپزخانه نیمه توری

اگر دوست دارید که آشپزخانه شما نور کافی نیاز داشته باشد و روشنایی آن در طول روز تامین شود از پرده‌های توری یا نیمه توری استفاده کنید.

پرده آشپزخانه نیمه توری

پیشنهاد مطالعه: مطلب آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌ها برای اتاق خواب را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۴۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…