این روتختی‌ها اتاق خواب شما را شیک می‌کنند

۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از دیزاین فعلی اتاق خواب خود خسته شده‌اید؟ می‌خواهید فضای متنوعی را تجربه کنید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
انواع روتختی های شیک در اتاق خواب

روتختی‌ها نمای زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب می‌دهند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به معرفی انواع روتختی های شیک در اتاق خواب بپردازیم.

روتختی با پارچه پشمی

روتختی‌های پشمی دارای پارچه‌ای هستند که از موی طبیعی گوسفند، بز و دیگر حیوانات مشابه تولید می‌شوند. پشم یک عایق بسیار عالی است، اما بستگی دارد که در محیط خواب خود از چه مقدار این ماده استفاده کنید. شما باید در هنگام خرید روتختی‌های پشمی به این نکته دقت داشته باشید که برخی از این روتختی‌ها ممکن است که باعث ایجاد خارش در پوست شما شود.

انواع روتختی های شیک در اتاق خواب

روتختی با پارچه رانفورس

یکی از انواع روتختی های شیک در اتاق خواب روتختی تولید شده با پارچه‌ رانفورس است. این پارچه‌ها به‌عنوان پارچه‌ای کلاسیک با تراکم و استحکام بالا به‌حساب می‌آیند و  از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار هستند. این امر باعث ایجاد حس راحتی در هنگام خواب می‌شود. نکات بیشتر در مورد انتخاب روتختی را در مطلب چگونه پرده را با روتختی در اتاق خواب ست کنیم؟ بخوانید.

انواع روتختی های شیک در اتاق خواب

روتختی با پارچه پلی‌ استر

این ماده یک فیبر ساخته‌ شده توسط بشر است و از مصنوعی‌‌ترین مواد تشکیل می‌شود. پلی‌ استر نوعی پلاستیک مشتق شده از نفت است که از بطری‌‌های نوشیدنی تا قایق از این ماده ساخته می‌‌شود. پلی‌ استر اولین بار در دهه ۱۹۴۰ به‌‌عنوان یک جایگزین ارزان و بادوام‌تر از پارچه طبیعی مانند پنبه وارد بازار شد. روتختی‌های پلی‌ استر بسیار قوی، بادوام، مقاوم در برابر چین‌ و چروک هستند و سریعا خشک می‌شوند.

روتختی با پارچه پلی‌ استر

روتختی با پارچه ساده

به‌‌صورت کلی پارچه‌‌های ساده از پارچه‌‌های طرح‌دار و چاپی ارزان‌‌قیمت‌تر هستند و در رنگ‌‌های متنوع تولید می‌‌شوند. پارچه روتختی ساده و تک‌ رنگ، مناسب کسانی است که به چیدمان ساده و خنثی علاقه‌ دارند. اصلی‌‌ترین پارچه‌‌های روتختی ساده انواع پارچه‌‌های تترون، ترگال و کج‌‌راه هستند که با بیش از هفتاد رنگ ساده به‌‌عنوان روتختی، ملحفه تشک و لحاف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روتختی با پارچه ساده

روتختی با پارچه طرح‌دار

طرح‌‌های زیبا و آبرنگی روی پارچه‌‌های روتختی جلوه خاصی به آن‌‌ها می‌‌بخشد. امروزه اکثر مردم به دنبال زیباترین و خاص‌‌ترین ملحفه‌‌ها و روتختی‌‌ها می‌‌گردند تا به فضای اتاق‌ خواب خود روح ببخشند. برای اینکه چیدمان زیبایی در اتاق خواب داشته باشید به مطلب هرگز اتاق خواب خود را اینگونه نچینید! سر بزنید.

روتختی با پارچه طرح‌دار

پارچه روتختی طرح گلدار

روتختی گل‌دار و گلی از پرفروش‌‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌‌ها بین مردم است. چاپ طرح روتختی با گل‌های مختلف در سایزهای بزرگ و کوچک، با رنگ‌‌بندی‌های مختلف، باب میل بسیاری از مردم است و باعث راضی شدن آن‌‌ها از خریدشان می‌‌شود.

پارچه روتختی طرح گلدار

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۴ ایده عالی برای بزرگ کردن کمد لباس را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

    خیلی خوشگلن😍😍

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…