زمین خواهد سوخت و دایناسورها باز خواهند گشت!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زنی که خود را «مسافر زمان» دانسته و مدعی است که می‌تواند ثابت کند به سال ۶۰۰۰ میلادی سفر کرده است، در یک پست اینستاگرامی ترسناک از نابودی بشریت گفته است.
ادعای عجیب مسافر زمان

کلویی که زنی سالمند اهل فنلاند است می‌گوید که در سال ۱۹۶۶ به آینده سفر کرده است و همراه خود شواهدی آورده که نشان می‌دهد تمام حیات در آینده از بین خواهد رفت. او مدعی است که خورشید یک روز چنان به زمین نزدیک خواهد شد که تمدن بشری را از بین خواهد برد و بعد از هزار سال، انسان بار دیگر باز خواهد گشت. با مجله دلتا همراه باشید تا با ادعای عجیب مسافر زمان بیشتر آشنا شوید.

ادعای عجیب مسافر زمان

به ادعای این مسافر زمان، نوع جدیدی از آرمانشهر سبز توسط بشر ایجاد خواهد شد که در آن انسان‌ها در آسمانخراش‌های بلندی که با طبیعت ترکیب شده است زندگی خواهند کرد، در حالی که دایناسورها و نئاندرتال‌ها روی زمین جولان می‌دهند.

 

 نابودی زمین

اثبات ادعای خود

برای اثبات ادعای خود، این زن فنلاندی ریشه گیاه عجیبی را نشان می‌دهد که شبیه یک گیاه پلاستیکی است. این زن مدعی است در جریان سفرش در زمان این گیاه را چیده است. کلویی مدعی است که در دهه ۱۹۶۰ در آزمایشگاه علوم ملی فنلاند به عنوان اقتصاددان مشغول به کار بوده که او را به یک بخش بسیار سری از این مرکز کشانده و سپس طی یک آزمایش به سفر در زمان برده‌اند. وی در این باره می‌گوید: «سال ۱۹۶۶ و سوم آگوست بود. روی صندلی ماشین زمان نشستم. دست‌‌ها و پاهایم را به دستگاه بستند و یک غلاف فلزی را روی سرم گذاشتند. کاربرد این غلاف این بود که جریانات الکتریکی به من وارد کند. بیهوش شدم. لحظه‌ای بعد، چشم‌هایم را در وسط خیابان باز کردم. من به سال ۶۰۰۰ سفر کرده بودم.»

نزدیکی خورشید به زمین

او می‌گوید: «خورشید به زمین نزدیک‌تر شده و دمای متوسط به ۴۰ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد در حالی که بالاترین دما ۷۰ درجه سانتی‌گراد است. به همین دلیل، ویرانی بزرگی در زمین رخ می‌دهد.» به گفته این زن، سوختن زمین هزار سال به طول می‌انجامد و بعد از آن همه چیز به شرایط کنونی باز می‌گردد. وی مدعی است که جهان سال ۶۰۰۰ بسیار متفاوت از زمان کنونی است.

وی در ادامه می‌گوید: دایناسورها در سال ۴۵۲۹ زنده شده و به جاذبه اصلی در باغ وحش‌ها تبدیل می‌شوند. انسان‌ها دیگر آن‌ها را ترسناک ندانسته و به آن‌ها اجازه ورود به زیستگاه‌های طبیعی را می‌دهند.

 نابودی حیات در آینده

پیشنهاد مطالعه: مطلب حقایقی جالب و عجیب درباره فضا که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید! را در مجله دلتا بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۰۶ ق٫ظ

    اینم که کلا رد داده!

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…