نکاتی خلاقانه برای ست کردن رنگ لباس

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترکیب رنگ لباس بر اساس سبک شخصی، می‌تواند انتخابی کاملا متفاوت و سلیقه‌ای باشد. نتیجه نهایی این ترکیب می‌تواند زیبا یا کاملا برعکس باشد.
رنگ شناسی استایل

در این مطلب از مجله دلتا چند نکته در مورد رنگ شناسی استایل به شما خواهیم گفت که کمک می‌کند در نهایت ظاهری از رنگ‌های هماهنگ در استایل خود داشته باشید.

نکات مهم در رنگ شناسی استایل

دوری از یکنواخت بودن

از انتخاب‌های یکنواخت دوری کنید. شما می‌توانید از ترکیب رنگ مخصوص به خود در استایل پیروی کنید و رنگ لباس شما محدود به تناژهایی از این ترکیب رنگ باشد. اما این روند می‌تواند خسته‌کننده باشد و بعد از مدتی، استایل شما تکراری به‎‌نظر برسد. در این مواقع استفاده از رنگ‌های مکمل را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با کمک تضادی معقول، تحولی جذاب در استایل شخصی خود ایجاد کنید. همچنین عطر شما بر دیگران تاثیر دارد که به این منظور می‌توانید مطلب ۳ نکته طلایی در خرید عطر مناسب بهار و تابستان را بخوانید.

رنگ شناسی استایل

رنگ شناسی استایل با لباس‌های طرح‌دار

وقتی از لباس‌های طرح‌دار یا چاپ‌شده استفاده می‌کنید، بهتر است که سراغ بازی با رنگ‌ نروید. اجازه دهید که طرح‌ها و تصاویر چاپ‌ها فرصت جلوه پیدا کنند و تاثیر جادویی خود را در استایل بگذارند. لباس‌های چاپ‌شده یا طرح‌دار در بیشتر مواقع ترکیبی از یک یا چند رنگ هستند و به همین دلیل اگر آن‌ها را با رنگ‌های دیگر ترکیب نکنید، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود.

تعادل در انتخاب رنگ

یکی دیگر از روش‌های هوشمندانه استفاده از رنگ لباس در استایل، حفظ تناسب و تعادل است. صرف‌نظر از نوع پالت رنگ، فقط از متعادل بودن آن اطمینان حاصل کنید. هر چیزی که در تعادل باشد، بدون شک خوب خواهد بود. این بدان معناست که هیچ تناژی نباید بیش‌ازحد، زیاد یا کم باشد. شما باید در این مورد بسیار دقت کنید، زیرا مرز بین افراط‌گرا بودن یا پیروی از سبک مینیمالیسم، بسیار نازک است.

انتخاب متناسب با رنگ پوست

یک ترفند برای انتخاب رنگ لباس این است که لباس با تناژ رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. بدین ترتیب همیشه می‌توانید بین رنگ‌های سرد و گرم تعادل ایجاد کنید. در واقع با این روش شما پالتی خواهید ساخت که به رنگ پوست شما جلوه جذاب‌تری می‌دهد. اگر پوستی رنگ پریده دارید، از رنگ‌های سرد مانند خاکستری، تناژهای آبی، مرکب سبز و قرمز شرابی، زمردی و غیره استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما زیتونی، مدیترانه‌ای، قهوه‌ای روشن و گندمی است، باید رنگ‌های گرم‌تری مانند مرجانی، طلایی و قهوه‌ای را انتخاب کنید.

رنگ شناسی استایل

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب با معجزه این خوراکی برای موها آشنا شوید! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ

    عالی بود و آموزتده

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…