خالکوبی جدیدی که جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهد شد

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیل گیتس پیش‌بینی می‌کند که این فناوری جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهد شد.
جایگزین گوشی های هوشمند

بیل گیتس که به یک متخصص در زمینه واقعیت‌های جدید زندگی بشر تبدیل شده، نوع جدیدی از فناوری را پیش‌بینی کرده که جایگزین گوشی های هوشمند خواهد شد. با مجله دلتا همراه باشید.

جایگزین گوشی های هوشمند

شرکت کئوتیک مون (Chaotic Moon) در حال توسعه یک خالکوبی الکترونیکی نوآورانه است. به عقیده بیل گیتس با خالکوبی الکترونیکی پایان کار گوشی‌های هوشمند نزدیک است. این اولین بار نیست که گیتس شهامت اعلام پیش‌بینی‌هایش را پیدا کرده است. او پیش از این در مورد بروز یک بیماری همه‌گیر جدید نیز صحبت کرده بود و حالا این کارآفرین شناخته‌شده از خالکوبی الکترونیکی حرف می‌زند.

از نظر بیل گیتس چه فناوری جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهد شد؟

اشاره این تاجر میلیاردر به تاتوهای الکترونیک توسعه‌یافته توسط شرکت Chaotic Moon است؛ تکنیکی مبتنی بر بیوتکنولوژی که هدف آن تجزیه و تحلیل و جمع‌آوری اطلاعات از بدن انسان از طریق آن است.

از جمله داده‌هایی که این تاتو ذخیره خواهد کرد، اطلاعات پزشکی و ورزشی است. که از طریق آن‌ها امکان پیشگیری و کنترل بیماری‌ها وجود خواهد داشت.

فناوری های جدید

خالکوبی الکترونیک چگونه روی بدن انسان قرار می‌گیرد؟

اگرچه این خالکوبی الکترونیکی هنوز در مرحله توسعه است اما آن‌طور که مشخص است به‌طور موقت روی پوست قرار می‌گیرد. این خالکوبی به وسیله سنسورها و ردیاب‌های کوچک و از طریق جوهر خاصی که جریان الکتریسته را هدایت می‌کند، اطلاعات را ارسال و دریافت کند. این تراشه دارای مقدار کمی حافظه است که می‌توان با استفاده از یک برنامه در گوشی تلفن به آن دسترسی پیدا کرد.

هدف گیتس جایگزینی تاتوهای الکترونیک با گوشی‌های هوشمند است

با این حال، اجرای اولیه تاتوهای الکترونیک برای بیل گیتس کافی نیست و او می‌خواهد این دستگاه فوق پیشرفته جایگزین گوشی‌های هوشمند امروزی شود. ایده گیتس که پیش از این در چندین فیلم هالیوودی دیده شده این است که مردم به وسیله این خالکوبی الکترونیکی بتوانند تماس بگیرند، پیام بفرستند یا آدرس مورد نظر خود را جستجو کنند.

با آنکه هنوز نمی‌توان در مورد زمان تقریبی در دسترس قرار گرفتن تاتوهای الکترونیک صحبت کرد، گیتس و تیمش به دنبال راهی برای استفاده از این فناوری به عنوان جایگزین گوشی‌های هوشمند هستند.

پیش بینی بیل گیتس

پیشنهاد مطالعه: مطلب حقایقی خواندنی که شاید تا به حال نشنیده باشید را در مجله دلتا بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۲۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۰۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…