اگرماشین‌باز هستید، این پارک تفریحی برای شماست!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ماشین‌های فراری به سریع‌ترین ماشین‌های دنیا معروفند. اگر این جمله شما را هم جذب کرد، حتما باید سری به فراری پارک دبی بزنید.
فراری پارک دبی

فراری پارک دبی از جمله بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده و بزرگترین مجموعه تفریحی در دنیا است که در ابوظبی قرار دارد و دکور آن از ماشین‌های فراری الهام گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این پارک شگفت‌انگیز مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

شهربازی الهام گرفته از ماشین‌های فراری

دکور و وسایل بازی در فراری پارک دبی به گونه‌ای منحصربه‌فرد و خلاقانه و در شکل و شمایل ماشین‌های فراری آلبالویی رنگ وجود دارند. هیجان سوارشدن بر ماشین‌های فراری آلبالویی رنگ و تجربه سرعت و حرکت در این شهربازی بزرگ شما را به وجد می‌آورد.

شهربازی دبی

بازی‌های هیجان‌انگیز فراری پارک

این پارک از قسمت‌های مختلف ساخته شده که هر یک جذابیت و هیجان خاص خود را دارند. ترن هوایی فرمولا روسا یکی از مهیج‌ترین ترن‌های موجود در شهربازی است که سریع‌ترین ترن هوایی دنیا شمرده می‌شود. این ترن جذاب، در عرض ۲ ثانیه شما را به سرعت ۱۰۰ و کمی بعد با سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت جا‌به‌جا می‌کند.
چالش فیونارو جی تی دیگر ترن هوایی پرطرفدار در فراری پارک دبی است که اگرچه سرعت آن به فرمولا روسا نمی‌رسد، اما همچنان پرسرعت حرکت می‌کند‌. کابین‌های این ترن هوایی شبیه به ماشین‌های F430 فراری ساخته شده است و ریل آن نیز شبیه به مسیر مسابقات ماشین‌سواری است.
ترن هوایی فلایینگ ایس، نوع دیگری از تجربه ترن‌سواری را به شما می‌دهد. این ترن بزرگترین حلقه ترن هوایی دنیا را دارد و با سرعت فراوان شما را درون حلقه می‌چرخاند که برای لحظاتی می‌توانید دنیا را به صورت وارونه و واژگون ببینید.
آکادمی کارتینگ، بازی چرخش تایر، تجربه فراری سواری، کمپ آموزشی کودکان و ده‌ها بازی مهیج و جذاب دیگر در فراری پارک دبی وجود دارد که هرگز مانند آن را در دیگر شهربازی‌های دنیا تجربه نخواهید کرد. تجربه بازی در این مجموعه سرپوشیده، آنقدر خاص و منحصر‌به‌فرد است که لذت آن هیچگاه از خاطرتان نمی‌رود. اگر به اینگونه مطالب علاقه‌مندید مطلب بزرگترین و لوکس‌ترین چرخ‌وفلک جهان کجاست؟ را هم مطالعه کنید.

پارک دنیای فراری دبی

دیگر امکانات فراری پارک دبی

مجموعه فراری پارک دبی علاوه‌بر انواع بازی‌ها و زمین‌های تفریحی، دارای امکانات رفاهی کامل برای گردشگران است. این مجموعه رستوران‌های مختلفی دارد که رستوران ایتالیایی در میان آن‌ها طرفداران زیادی دارد.
سالن تئاتر و نمایش سه بعدی از دیگر امکانات موجود در این مجموعه سرپوشیده است که تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای گردشگران فراهم می‌کند. وجود مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف در این‌ مجموعه، امکانات آن را کامل می‌کند.

پارک دنیای فراری دبی
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب پارکی که در آن می‌توانید همه تبریز را ببینید! بزنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۱ ب٫ظ

    عالی 👍👍👍

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…