۳ نکته طلایی در خرید عطر مناسب بهار و تابستان

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عطرها بخشی از خاطرات هستند و ما با بویی که حس می‌کنیم، خاطرات را در ذهن خود زنده می‌کنیم. مثلا بوی شکوفه‌های بهاری، خاطرات عید نوروز و دید و بازدیدها را زنده می‌کند.
عطر زنانه مناسب بهار

اگر می‌خواهید یک خاطره خوش از خود باقی بگذارید، در خرید عطر زنانه مناسب باید به چند نکته توجه کنید. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم ۳ نکته مهم در هنگام خرید عطر زنانه مناسب بهار و تابستان را بگوییم.

۳ نکته در خرید عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

ویژگی رایحه عطر زنانه بهاری

عطر مناسب فصل گرم، رایحه‌ای مخالف آب و هوا دارد. در این صورت عطر ملایم و خنک احساس خنکی و خوشایندی را القا می‌کند و بینی کسی را در گرما آزار نمی‌دهد. یکی از رایحه‌های عطر بهاری زنانه، رایحه گل است. این رایحه گل، پرطرفدارترین عطر زنانه محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید و عطری فانتزی، ملایم و کمی شیرین تهیه کنید، رایحه میوه انتخاب مناسبی خواهد بود. برخی از عطرهای ملایم و خنک زنانه نیز رایحه ترکیبی دارند که عطر و بوی متفاوت و خاصی ایجاد می‌کنند. معمولا این رایحه‌ها ترکیبی از گل، میوه، سبزیجات و اسانس‌های گوناگون است. همچنین می‌توانید با مانتوهای مناسب بهار و تابستان در مطلب عید مانتو چی بپوشیم؟! آشنا شوید.

عطر زنانه مناسب بهار

عطر را تست کنید

پیش از خرید عطر، آن‌ها را تست کنید. برای این کار مقداری از عطر را روی مچ دست خود بزنید، چراکه نبض و رگ‌های دست حرارت بیشتری دارند و بوی عطر را بهتر متصاعد می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها و آقایان به‌جای عطرافشانی روی لباس، سر و صورت، مقداری عطر روی مچ دست و گردن می‌زنند.

البته توجه داشته باشید که عطر برای پوشاندن بوی عرق نیست و بوی بدن را بدتر متصاعد می‌کند. از این‌رو توصیه می‌کنیم پیش از تست عطر، حتما حمام بروید و از هیچ عطر دیگری استفاده نکنید تا بوی دقیق عطر را متوجه بشوید. درصورتی‌که رایحه چند عطر را از یکدیگر تشخیص ندادید، مقداری دانه قهوه را بو کنید تا دوباره رایحه عطرها را از یکدیگر تمیز دهید.

تفاوت عطر اصل و تقلبی را بشناسید

این روزها بازار خرید و فروش عطر تقلبی بسیار داغ است و بسیاری بی‌آنکه شناختی از عطر اصل و تقلبی داشته باشند، آن را تهیه می‌کنند. در واقع عطرهای تقلبی به‌جای رایحه اصلی، بوی الکل می‌دهند و ماندگاری ندارند.

یکی از روش‌های تشخیص عطر زنانه اصل از عطر تقلبی، شیشه عطر است. شما می‌توانید شیشه اصلی عطر موردعلاقه یا موردنظر خود را در سایت‌های معتبر بررسی کنید و آن را با شیشه عطری که می‌خواهید بخرید، مقایسه کنید. معمولا شیشه عطرهای تقلبی کدر هستند و نوشته‌های آن به‌راحتی پاک می‌شوند.

شماره سریال روی جعبه عطرهای اصل حک شده که معمولا عطرهای تقلبی فاقد این شماره سریال هستند. همچنین در ساخت عطرهای اصل، تقارن در بسته‌بندی و تولید شیشه عطر رعایت شده است که می‌توان با بررسی دقیق‌تر متوجه این مسئله شد.

عطر زنانه مناسب بهار

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۱۰ ترفند آرایشی برای کوچک کردن پیشانی! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

    مفید بود ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…