در تهران این تفریحات هیجان‌انگیز را از دست ندهید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تهران شهری است که می‌توانید هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین تفریحات را در آن پیدا کنید.
تفریحات هیجان انگیز پایتخت

اگر از آن دسته افراد هستید که به گشت‌وگذار تفریحی علاقه‌مندید، جالب است بدانید که در تهران می‌توانید هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌ها را تجربه کنید. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم شما را با برخی از تفریحات هیجان انگیز پایتخت آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بگ جامپ توچال، سقوط آزاد

اگر حتی یک بار هم که شده می‌خواهید پرش از ارتفاع را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما بگ جامپ توچال است. بگ جامپ در حقیقت رشته‌ای ورزشی به حساب می‌آید. در ایران نیز اعضای ثابتی آن را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند. اما برای تجربه‌ آن لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. کافی است سری به باشگاه بگ جامپ توچال بزنید تا پس از دریافت لوازم ایمنی و آموزش کوتاهی که توسط مربیان مجموعه به شما داده می‌شود، لذت رهایی از ارتفاع را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری توچال مطلب تله کابین توچال، تفریحی در دل زمستان را نیز مطالعه کنید.
تفریحات هیجان انگیز تهران

باشگاه موتورسواری و تیراندازی تهران

اگر از عاشقان موتور هستید و دلتان می‌خواهد آن را در فضای حرفه‌ای‌تر دنبال کنید، باشگاه موتورسواری اتوبان بابایی گزینه‌ مناسبی برای این کار است. موتور‌های این مجموعه چهارچرخ است و شما می‌توانید در جاده‌‌های پرهیجان و پرفراز و نشیب این مجموعه، موتورسواری پرهیجان و ایمنی را تجربه کنید.
در این باشگاه می‌توانید علاوه بر موتورسواری گزینه‌های دیگری مانند تیراندازی و دوچرخه‌سواری در پیست صحرایی را نیز تجربه کنید.
تفریحات هیجان انگیز تهران

سینما شش بعدی

اگر پیش از این تجربه‌ بازدید از سینما‌های چند بعدی را داشته‌اید حتما می‌دانید که با وجود تعداد زیاد سینما‌های چند بعدی در نقاط مختلف تهران، کیفیت آن‌ها چندان هم مطلوب نیست. اما سینما ۶ بعدی مستقر در برج میلاد را می‌توان بهترین سینمای چند بعدی پایتخت دانست. زیرا با توجه به قیمت، از کیفیت و استاندارد‌های بالاتری نسبت به سایر این سینما‌ها برخوردار است. این سینما دارای آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است. ۸ صندلی متحرک و تفنگ‌های لیزری که دریافت می‌کنید نوید دهنده‌ ۵ الی ۷ دقیقه‌ هیجان‌انگیز برای بعدازظهر‌های بهاری شما است.

پاراگلایدر، تفریح لوکس بر فراز ابر‌ها

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در کودکی آرزوی پرواز و خلبانی را در سر داشتید، سری به سایت پروازی شهران بزنید. در این قسمت به همراه یک خلبان و با دریافت آموزش‌های ابتدایی پاراگلایدر می‌توانید به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کنید و دقایقی از فراز ابر‌ها به تهران زیبا نگاه کنید.

کانتر استرایک شهران

اگر گیم‌باز هستید، می‌توانید با این بازی، گیم را به دنیا واقعی خود بیاورید. کانتر استرایک باغ نگارستان در شهران قرار دارد و میزبان شما و تیم جنگنده شماست. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی این است که با صدا‌های کاملا طبیعی و شبیه‌سازی شده گلوله همراه است و هیچ آسیبی متوجه بازیکنان نیست. این مجموعه دارای تاییدیه ثبت اختراع جهانی است.
بهترین تفریحات هیجان انگیز
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب درکه، مکانی آرام و به دور از هیاهو در تهران بزنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

  3. جمال

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

    عالی بود مرسی

    پاسخ

    • زینب حلبی نژاد

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      سپاس از نظرات شما.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…