چگونه میز کنسول خود را تزیین‌ کنیم؟

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چگونه میز کنسول خود را تزیین‌ کنیم؟

چه چیزی را روی میز کنسول بگذاریم تا جلوه بهتری داشته باشد؟ گزینه‌های بسیاری برای چیدمان وسایل دکوری روی میزهای کنسول وجود دارد. با این مطلب از دلتامگ همراه باشید.

نقطه کانونی ایجاد کنید

یک نقطه کانونی بزرگ در وسط میز ایجاد کنید. این کار می‌تواند یک آینه، یک قطعه هنری یا حتی چند قطعه هنری باشد که ما آن را لنگر می‌نامیم. زیرا آن یک  جسم سنگین  است که کنسول را در مرکز خود قرار می‌دهد. بنابراین به خودی خود حرکت نخواهد کرد.

چیدمان وسایل دکوری روی میزهای کنسول

با وسایل تزیینی با ارتفاع متفاوت زیبایی ایجاد کنید

می‌توانید این کار را با شمعدان یا گلدان امتحان کنید. گزینه دیگر این است که یک وسیله بلند مانند مجسمه یا گل‌های تزیینی را در نظر بگیرید. ترفند دیگر افزودن چراغ رومیزی است که می‌توان آن‌ها را عصرها به‌جای چراغ‌های سقفی روشن کرد و لذت برد.

چیدمان وسایل دکوری روی میزهای کنسول

در دکوری‌های میز کنسول تعادل ایجاد کنید

میزهای کنسول از میزهای انتهایی یا میزهای کناری طول بیشتری دارند. هنگام چیدن اکسسوری‌ها روی میز کنسول مطمئن شوید که همه چیز را در وسط یا یک طرف قرار ندهید. با افزودن اشیا به بیش از یک طرف کنسول در وسط میز تعادل ایجاد کنید.

تعادل ایجاد کنید

در تزیینات روی کنسول از یک عنصر طبیعی استفاده کنید

هنگام تزیین میز کنسول ما تمایل داریم که اشیائی مانند کتاب، جعبه، لامپ یا گلدان را بچینیم. یکی از ایده‌های چیدمان وسایل دکوری روی میزهای کنسول این است که با یک عنصر طبیعی ارگانیک مانند گل ارکیده یا گل‌های طبیعی دیگر میز کنسول را زیبا کنید. پیشنهاد ما این است که آن‌ها را بالای کتاب قرار دهید تا ارتفاع را افزایش دهید و میزتان را هم شلوغ نکنید.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل میز ناهارخوری کم جا، مخصوص خانه‌های کوچک

استفاده از عنصر طبیعی

زیر میز را فراموش نکنید

بسیاری از افراد به شدت بر روی تزیینات بالای میز تمرکز می‌کنند. در حالی که آنچه در زیر آن قرار دارد به همان اندازه مهم است. شما می‌توانید با استفاده از لوازم جانبی و روشنایی این قسمت را روشن کنید. همچنین می‌توانید آن را با نیمکت‌های جذاب پر کنید تا یک فضای نشیمن اضافی اما زیبا ایجاد کنید.

زیر میز را فراموش نکنید

از چراغ‌ها استفاده کنید

لامپ‌ها و شمع‌ها راهی غیرمنتظره برای افزودن بافت به میز کنسول شما هستند. نوری که از هر قطعه دکور منعکس می‌شود به فضای شما عمق می‌بخشد. یک لامپ با رنگ جسورانه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک لامپ فلزی قوس‌دار را با قاب‌های فلزی یا مجسمه‌ها ترکیب کنید تا به دکوراسیون میز کنسول خود تنوع بیشتری بدهید.

از چراغ‌ها استفاده کنید

احساس خوبتان را به اشتراک بگذارید

با قرار دادن چند عکس از خود، خانواده و دوستان خود روی میز کنسول، یک احساس شخصی به آن‌ها اضافه کنید. وقتی میهمانان وارد خانه شما می‌شوند و آن چهره‌های شیرین و خندان را می‌بینند، عشق و گرما را احساس می‌کنند.

احساس خوبتان را به اشتراک بگذارید

یک نظر

  1. ناشناس

    14 فروردین 1403 در 11:15 ب.ظ

    مطالب آموزنده ، عاااااالی ، حرف نداره😂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلکاری بالکن با ۶ ایده جدید

اگر عاشق گل و گیاه هستید، اما به دلیل فضای کوچک آپارتمان‌تان کاشت گل‌ها را نادیده می‌گیرید…