هرگز ورودی منزل را اینگونه نچینید!

۱۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ورودی خانه فضایی است که باید احساس آرامش به شما بدهد و وجود شما را مملو از انرژی مثبت کند.
اشتباهات در طراحی ورودی خانه

ورودی اصلی خانه یک مکان بسیار ویژه است که نه تنها سبک طراحی آن، بلکه چیدمان وسایل و اکسسوارها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. البته در طراحی ورودی خانه اشتباهاتی نیز وجود دارند که باید از آن‌ها اجتناب کنید. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا با اشتباهات در طراحی ورودی خانه آشنا شوید.

نور ضعیف و ناکافی در ورودی منزل

سیستم روشنایی و نورپردازی که برای ورودی خانه طراحی می‌شود، باید دارای نور و روشنایی کافی باشد. اگر راهروی ورودی دارای فضایی تاریک و دلگیر باشد، باعث می‌شود تا انرژی منفی در فضا جریان یابد. با استفاده از نور کافی و مناسب می‌توانید این مکان را به فضایی فوق‌العاده تبدیل کنید.

اشتباهات در طراحی ورودی خانه

استفاده از رنگ‌های تیره

برای ورودی اصلی خانه، نباید از رنگ‌های تیره استفاده شود. رنگ‌های تیره باعث می‌شوند تا ورودی خانه به فضایی دلگیر و تاریک تبدیل شود. به همین دلیل لازم است که حتما رنگ‌های زنده و درخشان انتخاب شده و برای طراحی این فضا مورد استفاده قرار بگیرند.

اشتباهات در طراحی ورودی خانه

چیدمان اشتباه ورودی خانه

برای چیدمانی که می‌خواهید در ورودی خانه انجام دهید، لازم است که یک برنامه ریزی درست داشته باشید. هنگام انجام این برنامه ریزی، دقت کنید که فضایی باز و راحت برای رفت و آمد باقی بماند. بنابراین با چیدمان اشتباه، مانع از ورود نور به این مکان نشوید. اگر چنین مواردی را مورد توجه قرار بدهید، می‌توانید به یک ورودی زیبا دست پیدا کنید. برای اینکه چیدمان بهتری را در منزل خود داشته باشید به مطلب ارزان‌ترین مبلمان برای دکور منزل شما سر بزنید.

مبلمان و وسایل بزرگ

معمولا فضایی که برای ورودی خانه در نظر گرفته می‌شود، کوچک است. به همین دلیل نباید از مبلمان و اشیای بزرگ در این فضا استفاده شود. وسایل بزرگ به دلیل این که فضای زیادی را اشغال می‌کنند، ورودی خانه را از آن چه که هست کوچک‌تر جلوه داده و فضایی تنگ و فشرده ایجاد می‌کنند. این شرایط باعث از بین رفتن آرامش لازم در ورودی اصلی خانه خواهد شد.

مبلمان و وسایل بزرگ

درب ورودی ساده

درب ورودی یکی از نمادهای خانه به‌شمار می‌رود و به همین دلیل نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد. با توجه به این موضوع می‌توانید به‌ جای استفاده از اکسسوارها و تزیینات در ورودی خانه، یک درب ورودی با طراحی مدرن و زیبا را انتخاب کرده و از زیبایی آن بهره‌مند شوید.

عدم استفاده از وسیله و مبلمان

عدم استفاده از هیچ‌گونه وسیله و مبلمان در ورودی خانه، باعث می‌شود تا این فضا بسیار خالی به‌نظر برسد. به همین دلیل هنگام طراحی این فضا، از اشیایی حتی کوچک، استفاده کنید تا سادگی و خالی بودن فضا را از بین ببرید.

عدم استفاده از وسیله و مبلمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی به سرعت رشد می‌کنند را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۵۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۳۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…