۱۰ ترفند آرایشی برای کوچک کردن پیشانی!

۱۱
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
توجه داشته باشید که اندازه استاندارد پیشانی باید 5 انگشت باشد. کافی است انگشتان خود را روی پیشانی درست از قسمت بالای ابروها قرار دهید و پیشانی خود را اندازه بگیرید.
Untitled 1 8 10 ترفند آرایشی برای کوچک کردن پیشانی!

یکی از مشکلات آرایشی که اغلب خانم‌ها با آن مواجه هستند، پیشانی بلند است. خوشبختانه ترفندهای آرایشی برای کوتاه تر نشان دادن پیشانی وجود دارد که در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به ارائه آن‌ها بپردازیم.

کوتاه تر نشان دادن پیشانی با آرایش

پاک کردن فوندیشن از روی خط رویش مو

هنگام زدن کرم پایه یا فوندیشن احتمال دارد که مقداری از آن روی خط رویش موها قرار بگیرد. این کار باعث می‌شود پیشانی شما بلندتر دیده شود. برای اینکه از این کار خودداری کرده باشید، پس از زدن کرم پودر یا فوندیشن از یک پد آرایشی تمیز برای پاک کردن این ناحیه کمک بگیرید. پد آرایشی تمیز را روی موها بکشید تا باقی مانده فوندیشن شما به‌طور کامل از بین برود.

کوتاه تر نشان دادن پیشانی

استفاده از سایه برای پر کردن نواحی خالی پیشانی

اگر می‌خواهید پیشانی شما کوتاه‌تر جلوه کند، می‌توانید قسمت‌هایی از موها که خالی هستند را با سایه پر کنید. برای این کار نیاز به یک سایه همرنگ با موهای خود دارید تا طبیعی جلوه کند. برای این کار یک براش تمیز را آغشته به سایه پودری کنید و لابه‌لای موها بکشید. از مصرف بیش‌ازحد سایه خودداری کنید. پس از اینکه سایه را لابه‌لای موها زدید، کمی آن را فید کنید.

کانتور کردن پیشانی بلند

برای کانتور کردن پیشانی می‌توانید از پودر برنزر نیز استفاده کنید. برای این کار باید یک براش بزرگ را آغشته به پودر برنزینگ کنید و روی بالاترین قسمت پیشانی خود یعنی دقیقا رستنگاه موهای خود بزنید. نیازی نیست برنزینگ را روی تمامی نواحی پیشانی یعنی اطراف شقیقه بزنید. فقط باید آن را در بالای پیشانی به‌کار ببرید.

کوتاه تر نشان دادن پیشانی

تاثیر لیفت کردن ابرو در کوتاه تر نشان دادن پیشانی

یک مداد ابرو بردارید و ابروها را کمی بالاتر از خط اصلی خود بکشید. به‌خصوص ناحیه آرک ابروها را کمی بالاتر ببرید تا تاثیر زیادی در کوتاه‌تر نشان دادن پیشانی داشته باشد. برای طراحی ابروها می‌توانید علاوه‌بر مداد ابرو از سایر ابزارها مانند سایه ابرو، ماژیک ابرو و غیره نیز استفاده کنید. سپس از یک ژل ابرو برای لیفت کردن تارهای ابرو استفاده کنید و تمامی آن‌ها را رو به سمت بالا بکشید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب چگونه ابروهایی زیبا و خوش‌حالت داشته باشیم؟ را بخوانید.

تاثیر برجسته کردن لب‌ها

یکی دیگر از ترفندهای تاثیرگذاری که می‌توانید جهت کوتاه‌تر نشان دادن پیشانی خود به‌کار ببرید، این است که لب‌ها را برجسته‌تر کنید. چرا که برجسته‌تر کردن لب‌ها می‌تواند تمرکز بیننده را روی لب‌ها جلب کند و با ایجاد خطای دید، پیشانی را کوتاه‌تر جلوه دهد.

کوتاه تر نشان دادن پیشانی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ترفندهای جذاب‌ برای آرایش ساده چشم را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

    لاکن مو از پیشانی بلند خوشمان میاد.

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

      تلاش ما پوشش دادن همه سلیقه‌ها است.
      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۶ ق٫ظ

    کاربردی بود ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…