تکنیک های خلاقانه در رنگ کردن دیوار ها (+ویدئو)

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رنگ آمیزی خانه در ایام پایانی سال یکی از کارهایی است که توسط بیشتر خانواده های ایرانی انجام می‌شود، یاد گرفتن تکنیک های خلاقانه برای رنگ کردن دیوار با غلطک می‌تواند خانه شما را در سال جدید زیباتر کند.
رنگ کردن دیوار با غلطک

رنگ کردن دیوارهای داخلی خانه، یکی از کارهایی است که استرس و احساس منفی را از بین می‌برد. به بیان دیگر رنگ ها این توانایی را دارند که محیط خانه را به کلی تغییر دهند. با توجه به شرایط فعلی جامعه یاد گرفتن رنگ کردن دیوار با غلطک و آموزش اینکه چگونه دیوار را خودمان رنگ کنیم  می‌تواند در بهتر شدن فضای خانه به ما کمک کند.

به گزارش مجله دلتا، شما در این ویدئو خواهید دید که چطور با هزینه کم و با روش‌های خلاقانه می‌توانید به رنگ کردن دیوار با غلطک مبادرت کنید.

آموزش رنگ کردن دیوار ها

از آنجا که ایجاد هماهنگی رنگ‌ها در خانه نمی‌تواند صرفاً براساس نظر  یک نفر باشد و هرکدام از اعضای خانواده باید در مورد رنگ اتاق خودشان نظر بدهند ، نحوه رنگ آمیزی خلاقانه دیوارهای می‌تواند پاسخگوی سلیقه همه افراد خانواده باشد.

نکته مهم در رنگ کردن دیوارها این است که نباید از رنگ‌های جدید ترسید. بعضی خانواده‌ها سالهااست که رنگ‌های سفید و کرم را به عنوان رنگ اصلی تمام خانه در نظر گرفته‌اند.

آموزش رنگ کردن دیوار با غلطک یا وسایل دیگر به شما این امکان را می‌دهد که نقاط مختلف خانه را با توجه به امکانات موجود رنگ کنید.

تکنیک های رنگ آمیزی دیوار هم چندان پیچیده نیست، کافی است بعد از اینکه وسایل مورد نیاز را انتخاب کردید از نمونه‌های کوچک استفاده کنید و اگر نظرتان جلب شد، بخش‌های دیگر را هم رنگ کنید.

برای دیدن ویدئو های دیگر با صفحه صدا و تصویر در مجله دلتا همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…