ترفندهای جذاب‌ برای آرایش ساده چشم

۸
12
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید چشم‌ها در چهره بسیار تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت و تمرکز ویژه‌ای روی آن‌ها داشته باشید.
آرایش ساده چشم

بهترین آرایش، آرایشی نیست که تمامی لوازم آرایش روی صورت پیاده شود بلکه باید برای چهره آن شخص جذاب باشد و نواقص چهره‌‎اش را بپوشاند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با جدیدترین آرایش ساده چشم آشنا کنیم.

ترفندهای آرایش ساده چشم

به ابروها دقت کنید

ابروها با این ‌که خارج از محدوده چشم‌ها هستند، اما تاثیر بسزایی در درشت دیده‌شدن چشم‌ دارند. می‌توان با یک تغییر کوچک در ابروها، چشم‌های خود را بزرگ‌تر از قبل نشان داد. جالب است بدانید که ابروهای ضخیم‌تر نسبت به نمونه‌های آرایش‌شده، توجه بیشتری به چشم‌ها جلب می‌کند. بنابراین بهتر است تا جایی که امکان دارد ساختار و خط پیمایش ابرو را حفظ نمود و در واقع حالت طبیعی ابروها را به شکل زیباتری به نمایش گذاشت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب چگونه ابروهایی زیبا و خوش‌حالت داشته باشیم؟ را بخوانید.

آرایش ساده چشم

پف و برآمدگی اطراف چشم را کاهش دهید

افتادگی پوست، پف کردن و برآمدگی در اطراف دو چشم می‌تواند آن‌ها را کوچک‌تر نشان دهد. از این‌رو بهتر است سعی کنید برآمدگی و تورم اطراف چشم را کاهش دهید تا چشمان شما محدوده بزرگتری برای دیده‌شدن داشته باشند. خواب کافی و شستن صورت با آب سرد به‌طور مرتب برای دستیابی به صورتی بدون پف، موثر است.

نقاط سیاه زیر چشم را از بین ببرید

از بین بردن نقاط سیاه اطراف چشم، به درشت کردن چشم‌های کوچک کمک نمی‌کند اما با حذف این معضل، نگاه مورد توجه آن‌ها قرار نخواهد گرفت. برای این کار می‌توانید از لوازم برطرف‌کننده لکه‌ها و نقاط سیاه استفاده کنید. با توجه به اینکه معمولا پوست زیر چشم کمی تیره‌تر از دیگر نواحی چهره است، بهتر است از رنگ روشن‌تری برای یکسان‌سازی استفاده نمایید.

سرخی و تورم چشم را درمان کنید

چشم‌های قرمز و متورم را درمان کنید. قطره‌های درمانی تحت نظر پزشک برای کاهش تورم و سرخی چشم را به‌کار ببرید. سرخی چشم علاوه‌بر اینکه موجب کوچک دیده‌شدن چشم‌ها می‌شود، ممکن است برآمده از یک مشکل و اختلال باشد که برای پیشگیری از مشکلات وخیم‌تر، بهتر است تشخیص و درمان مشکل را در نظر بگیرید.

در آرایش ساده چشم از رنگ‌ متفاوت در سایه چشم استفاده کنید

از یک برجسته‌کننده یا رنگ متفاوت برای سایه چشم استفاده کنید. بزرگ دیده‌شدن چشم‌ها به این معنا است که چشم‌های شما بیدار و هوشیار به‌نظر برسند و استفاده از رنگ سایه چشم مناسب می‌تواند موجب شود تا چشم‌های شما بازتر و هوشیارتر دیده شوند. به‌عنوان نکته اضافی می‌توانید رنگ براقی به آن دهید تا برجسته‌تر دیده شود.

آرایش ساده چشم

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب هرگز در این مواقع آرایش نکنید! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۰ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

    • Sorush

      ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ

      عالیه دمت گرم

      پاسخ

      • فاطمه یزدیان

        ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ

        ممنونم از شما

        پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…