کدام کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک شماست؟

۴
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنگام انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه‌های کوچک و نقلی باید به نکات مهمی توجه کنید تا خانه شما کوچک‌تر از آنچه که هست، به‌ نظر نرسد.
کاغذ دیواری های مناسب برای خانه های کوچک

کاغذ دیواری امروزه بسیار پرطرفدار است و تنوع رنگ و طرح بسیاری دارد. در این مطلب از مجله دلتا با کاغذ دیواری های مناسب خانه های کوچک آشنا می‌شوید.

ترکیب رنگ

رنگ در انتخاب کاغذ دیواری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در فضاهای کوچک این موضوع پررنگ‌تر می‌شود. چرا که عدم انتخاب رنگ‌بندی مناسب می‌تواند منجر به کوچک‌تر دیده‌شدن فضای خانه شود. برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه با کاغذ دیواری به سمت رنگ‌های روشن بروید.

توجه به منابع نور موجود در فضا

نور نقش بسیار مهمی در تعریف فضا و انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای اتاق‌ های کوچک ایفا می‌کند. باید قبل از هر چیزی بررسی کنید که نحوه نورپردازی طبیعی و مصنوعی فضا به چه صورت است. نحوه نورپردازی طبیعی در فضا و همچنین موقعیت نور مصنوعی بر رنگ و بافت کاغذ دیواری تاثیرگذار است. استفاده از کاغذ دیواری‌های شفاف و براق نور را پخش می‌کند و باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از چیزی که هست به‌ نظر برسد.

کاغذ دیواری های مناسب برای خانه های کوچک

رنگ مناسب کاغذ دیواری

الگوهای رنگی ملایم با پس زمینه‌ای کم‌رنگ مانند سبز، آبی یا بنفش باعث ایجاد یک فضای دلباز می‌شود. همچنین کاغذ دیواری با پس‌زمینه تیره هم با ایجاد یک طرح ویژه و منحصربه‌فرد باعث برجسته‌ شدن طراحی فضاهای کوچک می‌شود.

کاغذ دیواری های مناسب برای خانه های کوچک

استفاده از کاغذ دیواری پوستری

اگر در یک آپارتمان کوچک و در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنید، کاغذهای دیواری پوستری می‌توانند گزینه مناسبی باشند. این کاغذ دیواری‌ها با داشتن تصاویر زیبا بر روی دیوارهای سالن پذیرایی یا هر بخش دیگری از منزل، باعث می‌شوند کمی از آلودگی و فضای پرتنش دور شوید.

طرح مناسب کاغذ دیواری

دیوارهای رنگی حس عمق را در یک فضای کوچک ایجاد می‌کنند و چاپ‌های کوچک یا بزرگ بر روی کاغذ دیواری می‌توانند انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک باشند. با این حال با توجه به ابعاد دیوار این انتخاب می‌تواند، متغیر باشد. در کل یکی از کاغذ دیواری های مناسب خانه های کوچک کاغذهایی با الگوهای کوچک هستند. این طرح‌ها برای ایجاد یک فضای ایده‌آل و آرام مناسب‌تر هستند. برای اینکه خانه کوچک خود را زیباتر کنید به مطلب با گیاهان آپارتمانی خانه کوچک خود را زیباتر کنید سر بزنید.

طرح مناسب تاثیر کاغذدیواری 

کاغذ دیواری مناسب راهرو ورودی خانه‌های کوچک

در تاثیر کاغذ دیواری برای خانه کوچک باید گفت یکی دیگر از مکان‌های مناسب برای کاغذ دیواری در خانه کوچک، راهروی ورودی است. استفاده از یک الگو مناسب در یک راهرو کوچک، می‌تواند یک عنصر جسورانه در خانه شما ایجاد کند. ورودی کوچک خود را با یک تصویر زمینه کامل جلوه ببخشید.

کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه کوچک

در آشپزخانه استفاده از کاغذ دیواری گل‌دار در قسمتی از دیوار، تصویر زمینه‌ای باشکوه و هنری را ایجاد می‌کند. در یک فضای کوچک، سفید و مدرن، الگوی کاغذ دیواری می‌تواند به‌عنوان نقطه کانونی باشد که فضای کوچک آشپزخانه را زیباتر می‌کند.

کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه کوچک

کاغذ دیواری مناسب اتاق‌خواب خانه‌های کوچک

در اتاق‌خواب می‌توانید طرح کاغذ دیواری مدنظر خود را شخصی‌سازی کنید و با توجه به علاقه و وسایل اتاق‌خواب، پوشش دیوارها را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که یک الگوی برجسته و بزرگ را در تمامی فضای اتاق به‌کار نبرید و با کاغذ دیواری ساده آن را ترکیب کنید.

کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب خانه‌های کوچک

پیشنهاد مطالعه: مطلب ارزان‌ترین گیاهان آپارتمانی برای منزل شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…