این اختراع جدید چروک‌های پوست را از بین می‌برد

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اختراعی که طرفداران جوان ماندن و زیبایی را دیوانه می‌کند، با این ماسک می‌توانید در چند دقیقه، چین و چروک را از بین ببرید.
ماسک چشمی

ناپدید شدن چین و چروک‌ها در مدت زمانی کوتاه از آرزو‌های دیرینه طرفداران زیبایی بوده است. اکنون ماسک چشمی اختراع شده که مدعی است این رویای مقابله با پیری را تحقق می‌بخشد. با مجله دلتا همراه باشید.

ماسک چشمی

به نقل از دیلی میل، سازنده این ماسک چشمی ضد پیری مدعی است که استفاده چند دقیقه‌ای از آن باعث رفع چین و چروک می‌شود. ماسک خواب ضد چروک که برای بهبود خواب، ایجاد آرامش و مقابله با چین و چروک طراحی شده پس از عرضه ظرف مدت ۴۸ ساعت پیش خریدی ۵۰۰۰ موردی داشته است.

طرفداران زیبایی می‌گویند که ماسک خواب ضد چروک دکتر هریس باعث می‌شود پوست اطراف چشم و پیشانی شما صاف‌تر و مستحکم‌تر شود. دکتر “استیو هریس” یکی از برجسته‌ترین متخصصان زیبایی در شهر لندن است. او پس از اینکه در حین تلاش برای خوابیدن به دلیل استرس با چین و چروک بر روی صورتش مواجه شد شش سال وقت صرف ساخت این ماسک کرد.

ماسکی که باعث از بین رفتن چین و چروک می شود

اختراعی برای رفع چین و چروک

نتیجه این پژوهش ساخت ماسک چشم ابریشمی با خطوط سیلیکونی بود که نقاط فشار روی صورت را تحریک می‌کند تا اثرات مشابه تزریق مواد ضد چروک را داشته باشد منتهی بدون تحمل درد ناشی از ورود سوزن به پوست و با صرف هزینه‌ای به مراتب کم‌تر.

این ماسک همچنین گیرنده‌ها را برای کاهش تنش در اطراف خطوط اخم و لبخند برای تسکین فوری تحریک می‌کند. همچنین آرامش عاطفی را تا ۶۷ درصد افزایش می‌دهد.

در طول آزمایشات بالینی ۶۴ درصد از کاربران شاهد کاهش قابل توجه خطوط و چین و چروک‌های ظاهری ناشی از استفاده از ماسک به مدت ۱۵ دقیقه بودند که اثرات آن تا ۵ ساعت ادامه داشت. قیمت این ماسک حدود ۹۰ پوند است.

اختراعات جدید

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب جالب دانستنی، مطلب ۳ عضو بدن که بدون آن‌ها هم می‌توانیم زندگی کنیم را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۱۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…