با تختخواب‌ قدیمی دکوراسیون منزل را متحول کنید

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما وسایل و جزئیاتی را در دکوراسیون خود داریم که برخی از آن‌ها برای ما حکم خاطراتی شیرین را دارند و تعلق خاطر بیشتری نسبت به آن‌ها داریم.
headboard5 با تختخواب‌ قدیمی دکوراسیون منزل را متحول کنید

اکثر افراد وسایلی دارند که سال‌ها در انبار خاک می‌خورند یا تختخواب فرزند شما که باید تعویض شود اما شما دوست ندارید از آن دل بکنید. زمان آن رسیده سری به گذشته‌ها بزنید و از آن‌ها دوباره به روشی دیگر استفاده کنید. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا با ایده های جذاب استفاده از تختخواب قدیمی آشنا شوید.

یک میز نقاشی بسازید

ننوی قدیمی کودک خود را تبدیل به یک میز بازی کنید. بچه‌ها در سنین سه تا چهار سال علاقه بسیاری به نقاشی کشیدن دارند. برای گسترش خلاقیت آن‌ها تخته زیرین ننو را رنگ کنید و از آن یک تخته سیاه بسازید. اجازه دهید فرزند دلبند شما ساعت‌ها نقاشی کند داستان بسازد و زندگی کند. حتی می‌توانید با او همراه شوید و با هم بازی کنید و خاطرات خوشی را برای او بسازید.

ایده های جذاب برای استفاده از تختخواب قدیمی

برد خاطرات بسازید

توری محافظ تشک را به چشم ضایعات نگاه نکنید. آن را بردارید رنگ‌آمیزی کنید و از آن به‌عنوان برد خاطرات استفاده کنید، عکس‌های یادگاری، نقاشی‌ها، کارت پستال یا جملات خاص را روی آن نصب کنید. همچنین می‌توانید از گیره‌های بامزه برای این کار کمک بگیرید و به سلیقه خودتان برد خاطرات خود را خاطره‌انگیز کنید.

ایده های جذاب برای استفاده از تختخواب قدیمی

اتاقی منظم با اکسسوری‌های نظم‌دهنده

یکی از ایده های جذاب استفاده از تختخواب قدیمی این است که دیواره تختخواب را جدا کنید و به دیوار وصل کنید، به خوبی با نصب سطل‌های کوچک و هنگرهای مختلف روی آن وسایل فرزندتان را سروسامان دهید، حتی از او بخواهید خودش این کار را انجام دهد و از کودکی نظم و انضباط را به او بیاموزید. همچنین می‌توانید برای طبقه‌بندی هر وسیله‌ای رنگ خاصی را در نظر بگیرید و از او بخواهید هر وسیله را در رنگ موردنظر قرار دهد و با بازی با رنگ‌ها، رنگ‌ها را به او معرفی کنید.

اتاقی منظم با اکسسوری‌های نظم‌دهنده

یک میز تحریر بسازید

یک ایده پرکاربرد خصوصا برای شما که فضای کوچک دارید، ساخت همین میز تحریر است که به خوبی می‌توانید وسایل خود را در آن جای دهید، دیواره کناری تختخواب را جدا کنید و از آن به‌عنوان طبقه میانی استفاده کنید. برای روی این میز از یک شیشه کمک بگیرید تا بافت متفاوتی به میز شما ببخشد.

یک میز تحریر بسازید

مبل تابی بسازید

لذت نوشیدن یک چای در عصر و آرامیدن روی یک مبل تابی در حالی که رمان محبوب خود را در دست دارید، خستگی یک روز کاری سخت را از شما خواهد گرفت. اگر یکی از این تختخواب‌ها را دارید باید بگوییم تنها چند قدم با این حس دوست داشتنی فاصله دارید. پس دست به‌کار شوید و از این ایده مقرون‌به‌صرفه نگذرید و مبل تابی محبوب خود را بسازید.

مبل تابی بسازید

گلدان آویز بسازید

فضای حیاط یا تراس خود را متفاوت طراحی کنید، محافظ‌های تشک بهترین گزینه برای این منظور هستند. از آن‌ها استفاده کنید و‌گل‌های خود را روی آن نصب کنید و با این کار به سادگی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را به دیوار بیاویزید و فضای متفاوتی را خلق کنید.

گلدان آویز بسازید

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز اتاق خواب خود را اینگونه نچینید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…