جشن «تولد» سهراب افقی و خداحافظی نزدیک او

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
جشن همزمان «تولد» و «خداحافظی» سهراب افقی

به رسم تولد های گذشته، و به عادت پسندیده قدردانی از مدیران و پرسنل شایسته دلتا، این بار نوبت مهندس سهراب افقی بود که به وسیله همکاران خود در دفتر مرکزی و بویژه همکاران واحد IT، با یک برنامه پیش بینی نشده جشن تولد، سورپرایز شود.

در این مراسم که روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه برگزار شد، سهراب افقی، مدیر بخش IT دفتر مرکزی دلتا با اشاره به بیش از یک سال همکاری مستمر در این واحد گفت: در این ۱۴ ماه که به عنوان مدیر بخش فناوری اطلاعات دفتر مرکزی دلتا با شما همکاری کردم، یکی دوره های بسیار خوبم را در کارنامه کاری ام تجربه کردم؛ تاجایی که باید بگویم در این مدت کمترین استرس و چالش های متداول را که معمولا در محیط های کاری وجود دارد، تجربه کردم.

2 1 جشن «تولد» سهراب افقی و خداحافظی نزدیک او

سهراب افقی که قرار است چند روز دیگر به عنوان مدیر آژانس «دلتا غرب» فعالیت جدید خود را در دلتا آغاز کند، در ادامه افزود: امیدوارم که همکاران بخش IT در ادامه روند فعالیت های خود، مانند گذشته موفق بوده و در رسیدن به اهداف خود پیروز باشند.

در ادامه این برنامه، سهراب افقی در جمع صمیمی همکاران دلتایی کیک تولد خود را برید و پس از خاموش کردن شمع های تولد، گرفتن چند عکس یادگاری پایان بخش برنامه بود.


delta.ir – مجله خبری دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…