۷ ایده جذاب تزیین خانه برای عید نوروز

۹
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل برای عید نوروز دارید، با جدیدترین و جذاب‌ترین ایده‌های تزیین خانه برای عید نوروز آشنا شوید.
بهترین ایده‌ های تزیین خانه برای عید نوروز

در آستانه سال نو، یک تحول اساسی در فضای خانه به‌وجود بیاورید. این تغییرات باعث افزایش روحیه تمام اعضای خانواده می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه شده و بهترین ایده های تزیین خانه برای عید نوروز را دنبال کنید.

استفاده از پوستر دیواری یا کاغذ دیواری

پوسترهای دیواری سه بعدی و ساده متعددی برای تزیین دیوارهای خانه وجود دارند. شما می‌توانید از پوستر دیواری های شیک و جذاب برای سالن پذیرایی استفاده کرده یا کاغذ دیواری‌ با طرح ملایم و آرامش بخش را در بخش سالن نشیمن منزل به‌کار ببرید.

بهترین ایده‌ های تزیین خانه برای عید نوروز

گل آرایی منزل

شما می‌توانید این گل آرایی را با استفاده از گل‌های طبیعی انجام داده یا برای دوام بیشتر آن، به سراغ گل‌های مصنوعی رنگارنگ بروید. گل آرایی ممکن است از میزهای مختلف در سالن پذیرایی، هال و آشپزخانه آغاز شده و به شکل سقفی و دیواری ادامه پیدا کند.

بهترین ایده‌ های تزیین خانه برای عید نوروز

به‌کار بردن کفپوش‌های خاص

اگر در هر بخشی از کف منزل احساس سختی و کمبود یک کفپوش جذاب را می‌کنید، به‌دنبال مدل‎‌های خاص و مدرن یا کاملا سنتی و ساده بروید. استفاده از کفپوش‌های خاص با طرح‌های متنوع باعث خواهد شد تا در عین حال که زمین منزل شما کمی پرتر شده و راه رفتن روی آن لذت بخش‌تر باشد، به جذابیت کلی بصری فضای منزل نیز کمک کند.

به‌کار بردن کفپوش‌های خاص

تعویض کوسن‌ها در تزیین خانه برای عید نوروز

کوسن‌های قبلی قطعا قدیمی شده و چشم شما به آن‌ها حسابی عادت کرده است. بدون آنکه نیاز باشد تا به‌طور کلی کوسن‌ها را عوض کنید، تنها با خرید طرح پارچه‌های جدید، می‌توانید کوسن‌هایی تازه و شیک داشته باشید. برای اینکه در سریع‌ترین زمان ممکن خانه تکانی کنید به مطلب ترفندهای سریع خانه تکانی در کمترین زمان سر بزنید.

تعویض کوسن‌ها در تزیین خانه

نورپردازی جدید در تزیین خانه برای عید نوروز

هر نورپردازی که پیش از این در فضای منزل داشتید را کنار گذاشته و از نو درباره آن فکر کنید. تا جایی که ممکن است از آباژورهای کوتاه و بلند برای تکمیل نورپردازی منزل کمک گرفته و به‌طور کلی هویت جدیدی برای آن به‌وجود بیاورید.

تعویض روکش مبلمان

یکی از بهترین ایده‌ های تزیین خانه برای عید نوروز تعویض روکش مبلمان است. در صورتی که مبلمان شما به‌صورت پایه‌ای دچار مشکل نیستند، نیازی به خرید یک دست مبل تازه نیست و می‌توانید به راحتی با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر، روکش آن‌ها را تعویض کنید. برای اینکه مبلمان منزل را نو کنید به مطلب چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟ سر بزنید.

تعویض روکش مبلمان

الهام از طبیعت

از طبیعت الهام بگیرید. استفاده از هر چیزی که رنگ و بافت طبیعت را با خود همراه داشته باشید، بهترین تاثیر در تحول دکوراسیون و تزیینات خانه خواهد داشت. چوب، گیاه، آب و تمام المان‌هایی که به هر شکلی در طبیعت حضور دارند را به فضای داخل خانه بیاورید.

آکواریوم در تزیین خانه برای عید نوروز

اگر می‌خواهید یک تزیین جدید و در عین حال جذاب و هیجان انگیز در فضای منزل پیش از فرارسیدن سال جدید به‌وجود بیاورید، آکواریوم ممکن است از بهترین گزینه‌های شما باشد. برای خرید یک آکواریوم جدید، هزینه آن قدر زیادی نیاز ندارید و می‌توانید در بدو امر نیز ماهی‌های ارزان‌تری در آن قرار دهید.

آکواریوم در تزیین خانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه کابینت قدیمی آشپزخانه را نو کنیم؟ را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۴۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…