تعطیلات نوروز به این مکان‌ها سفر کنید!

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم هنوز نمی‌دانید که عید را به کجا سفر کنید، حتما مطلب ما را بخوانید.
مقاصد سفر های خارجی

تعطیلات برای ایرانیان همیشه با سفر همراه بوده است. برخی از هموطنان سفرهای داخلی را برای عید نوروز مناسب می‌دانند و برخی سفرهای خارجی. مهم‌ترین مقاصد داخلی در عید نوروز معمولا میزبان افراد بسیاری است. اما در این میان، در بهترین مقاصد سفر های خارجی عید نوروز، کمی اوضاع فرق می‌کند و می‌توان شهرهایی را پیدا کرد که هم شلوغی کمتری دارند و هم با هزینه کمتری می‌توان به آن‌ها سفر کرد. در ادامه با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با برخی از این مقاصد گردشگری آشنا شوید.

سفر به ترکیه در عید نوروز

استانبول

مسلما سفر به کشور همسایه و شهری مثل استانبول می‌تواند به کم‌کردن هزینه‌های سفر شما کمک کند؛ کشوری که نیازی به ویزا ندارد و بلیط هواپیما و هتل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع انتظار شما را می‌کشد. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری استانبول مطلب شگفت‌انگیزترین بندر ترکیه کجاست؟ را نیز مطالعه کنید.

آنکارا

شهر آنکارا هم از دیگر شهرهای ترکیه است که جزو مقاصد پرطرفدار عید نوروز است. شهری با قدمتی که به پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد و تا دلتان بخواهد جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است. در آنکارا هم طبیعت زیبای ترکیه درکنار دریاچه‌ها و پارک‌های این شهر به خوبی نمایان است و هم آثار باستانی آنکارا با تاریخ پر فراز و نشیب، برای هر گردشگری دیدنی و جذاب است.

باکو

باکو برخلاف شهرهای ترکیه نیازمند گرفتن ویزا است اما گرفتن ویزا ساده و آسان است. به‌طور کلی سفر به باکو نسبتا کم‌هزینه است و حتی به غیر از تعطیلات نوروز، می‌توانید سفری با کمترین هزینه به این شهر داشته باشید. این شهر که در سواحل دریاچه خزر قرار گرفته، هم جاذبه‌های گردشگری ساحلی زیادی دارد و هم آثار باستانی قابل توجهی دارد. از طرف دیگر نمی‌توان منکر ساختمان‌های مدرن و بافت امروزی شهر شد.

 سفر به ترکیه

سفر به دبی در عید نوروز

مدرن‌ترین شهر دنیا، دبی، لذت یک سفر مدرن را به همراه دارد. سفری از تفریحات ساحلی و متنوع شهری گرفته تا گشت‌وگذار میان فروشگاه‌های متنوع. خرید بلیط دبی و رزرو هتل دبی کاملا ساده و آسان است و هیچ نیازی به استفاده از تور گردشگری دبی ندارید. معمولا هزینه تورها کمی گران‌تر است و وقتی خودتان اقدام به خرید می‌کنید، تا حدی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و سفر به دبی در نوروز برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود.

سفر به دبی

سفر به تفلیس، پایتخت گرجستان

پایتخت گرجستان، تفلیس، یکی دیگر شهرهای جذاب برای نوروز است و هرچه گردشگران بخواهند در خود جای داده است. هم ارزان است؛ هم آب‌و‌هوای مناسبی در عید نوروز دارد و هم جاذبه‌های تاریخی پرشمار برای کسانی که اهل گشت و‌ گذارند دارد. رودخانه‌ای که از وسط شهر می‌گذرد زیبایی شهر را بیش از پیش نمایان می‌کند. برای خرید بلیط تفلیس و رزرو هتل، کافی است شخصا اقدام کنید تا امکان انتخاب بهترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل برای شما فراهم شود.

سفر به گرجستان
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری می‌توانید سری هم به مطلب عید امسال را به این شهر سفر کنید بزنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…