زیباترین مبلمان منزل با طراحی شیک و بی‌نظیر

۱۰
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افرادی که به ایجاد یک فضای داخلی شیک و زیبا معتقد هستند، به وضوح می‌توانند نقش و تاثیر مبلمان را در چیدمان و دیزاین یک دکوراسیون عالی دریابند.
مبلمان در چیدمان و دکوراسیون منزل

امروزه مبلمان به‌عنوان یک ابزار مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون‌ منزل شناخته می‌شوند و تاثیر آن بر زیبایی و متفاوت بودن فضاهای داخلی بر همگان آشکار شده است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مبلمان در چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

 مبل با دسته گرد

این نوع مبل برای یک اتاق نشیمن بسیار مناسب است. این سبک از مبل در خانه های انگلیس زیاد دیده می شود. مبل راحتی دسته گرد، به چند دلیل یکی از محبوب ترین مدل ها است. با عمق متوسط، فرو رفتن در این مبل آسان است. اگرچه سبک کلاسیکی دارد اما برای طراحی با سبک مدرن نیز می‌توان مورد استفاده قرار گیرد و هرگز از مد نمی‌افتد.

مبلمان در چیدمان و دکوراسیون منزل

مبل بدون دسته

یکی از انواع مبلمان در چیدمان و دکوراسیون منزل مبل بدون دسته است. بیشتر افراد هنگام انتخاب مبل برای خانه خود مبل‌های بدون دسته را انتخاب می‌کنند. این مبلمان همه‌کاره هستند و به راحتی می‌توانند به چندین شکل مختلف چیدمان شوند. گاهی اوقات شما فقط مبلی با دسترسی آسان و ظاهری مینیمال می‌خواهید، که انتخاب این نوع مبل بهترین گزینه است. با توجه به طراحی و ساختار آن و کمبود تکیه‌گاه، می‌توان آن را نیمکت نیز دانست.

مبلمان در چیدمان و دکوراسیون منزل

مبل دو نفره لاوسیت

این مبل‌ها به صندلی عشق نیز معروف هستند. این مبل یک کاناپه دنج است که فقط به اندازه دو نفر فضای نشیمن دارد. بزرگ‌ترین تفاوت بین مبل‌های دو نفره با سه نفره در اندازه است. مبل‌های سه نفره بزرگ‌تر و دارای طول‌های بسیار متفاوتی هستند. برای فضاهایی که مبلمان بزرگ‌تر در آن جا نمی‌شوند بسیار عالی هستند. برای اینکه منزل خود را برای عید به زیبایی تزیین کنید به مطلب ۷ ایده جذاب تزیین خانه برای عید نوروز سر بزنید.

مبل دو نفره لاوسیت

مبل دیوان

واژه دیوان در معنای مبل یا کاناپه از سال ۱۷۰۲ وارد زبان انگلیسی شد و از اواسط قرن ۱۸ در اروپا شناخته شد. یک مبل یا کاناپه بلند بدون دسته و پشت، که اغلب به‌عنوان تخت قابل استفاده است و در کنار دیوار قرار می‌گیرد. این مبل دارای یک تکیه‌گاه است که می‌تواند به عقب متمایل شود و غالبا یک تکیه‌گاه پا دارد که با استفاده از اهرم کنار صندلی کشیده می‌شود.

مبل دیوان

مبل راحتی با زیرپایی

این نوع مبل، جزو انواع مبل راحتی است که وقتی سرنشین پشتی صندلی را پایین می‌آورد و قسمت پایینی مبل را بالا می‌برد، حالت خمیده پیدا می‌کند. دارای یک تکیه‌گاه است که می‌تواند به عقب متمایل شود. غالبا یک تکیه‌گاه پا دارد که با استفاده از اهرم کنار صندلی کشیده می‌شود یا در حالت قائم شدن پشت مبل به‌صورت خودکار به حالت اولیه باز می‌گردد. نوع جدیدی از کاناپه است که برای تماشای تلویزیون و مطالعه بسیار مناسب هستند.

مبل راحتی با زیرپایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین روش برای پاکسازی لکه از روی دیوارها را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ق٫ظ

    عالی . واقعامطالب جالب و کاربردی هستند.باتشکر

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۲۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ق٫ظ

    عالی . واقعامطالب جالب و کاربردی هستند.باتشکر

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۲۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…