بهترین کافه های تهران برای قرارهای دوستانه در پاییز

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تابه‌حال در پایتخت کافه گردی کرده‌اید؟ بهترین کافه‌ های تهران را می‌شناسید؟ فکر می‌کنید کافه های معروف تهران بیشتر در کدام سمت پایتخت قرار دارند؟ در این مقاله با ما به کافه گردی بیایید.
بهترین کافه های تهران

بهترین کافه‌ های تهران تنها مخصوص مناطق بالا و بسیار گران تهران نیستند؛ بلکه در هر محله‌ای از تهران می‌توانید کافه یا رستورانی بسیار جذاب و دلربا ببینید. با دلتامگ همراه شوید تا  به یک کافه گردی عالی در دل پایتخت و در روزهای زیبای پاییزی برویم.  در حین کافه گردی در تهران می‌توانید به جاهای دیدنی تهران با مترو هم سری زده و از دیدن جاذبه‌های توریستی پایتخت نیز، لذت ببرید.

بهترین کافه های تهران

کافه گردی یکی از بهترین تفریحات جوانان و حتی پدران و مادران ما برای گذران اوقات فراغت یا گپ و گفت‌های دوستانه و خانوادگی است. تهران به‌عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ایران دارای کافه‌هایی با دیزاین‌های فوق‌العاده و تماشایی است.

در تهران می‌توانید کافه‌های دنج، لاکچری یا حتی عمارت کافه‌هایی را ببینید که برای گذران زمان‌های دوستانه، یا خانوادگی مکان‌های عالی و ایده‌آلی هستند. می‌توانید کافه های خاص تهران را برای روزهای سرد پاییزی انتخاب کنید تا یک قرار دلچسب خانوادگی یا یک قرار دوستانه و زیبا در این کافه های داشته باشید.

کافه باکارا

کافه باکارا از کافه های معروف تهران

یکی از بهترین کافه های تهران که فضایی بسیار زیبا و دلنشین دارد و به‌راحتی از همه جای تهران قابل دسترسی است، کافه باکارا است. این کافه در خیابان انقلاب شرق و اندکی بعد از مجموعه دیدنی تئاتر شهر واقع شده است.

در وسط حیاط این کافه روباز یک حوض پر از آب وجود دارد. میز و صندلی‌های کافه دورتادور حوض چیده شده و فضایی بسیار باصفا و قشنگ را خلق کرده‌اند که برای انواع دورهمی‌ها و قرارها مناسب و ایده‌آل است. از آنجایی که در حیاط کافه نیز وسایل گرمایشی تعبیه شده، حتی در فصول سرد سال هم به‌راحتی می‌توانید در حیاط زیبای کافه بنشینید و از فضای آن لذت ببرید.

کافه پادانا از بهترین کافه های شرق تهران

یکی از کافه های دنج تهران و یکی از بهترین کافه های تهران بدون شک کافه پادانا در چهارراه سبز و بزرگ‌راه رسالت است. اگر دنبال یکی از بهترین کافه های تهران برای صبحانه هستید که فضایی دنج و راحت نیز داشته باشد، کافه پادانا می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در فضای دنج و گرم و باصفای این کافه، امکان سیگار کشیدن نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  در این روستای عجیب ایران، همه بچه‌ها دوقلو هستند!

کافه شمرون از بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه

در طبقه دوم بلوک B مجموعه بام لند کافه‌ای وجود دارد که چشم‌انداز بی‌نظیری در مقابل چشمان کافه گردان به نمایش می‌گذارد. کافه شمرون یکی از کافه های معروف تهران است که در فصل پاییز به یکی از بهترین لوکیشن‌های عکس‌برداری پاییزی تبدیل می‌شود.

کافه شمرون در مجموعه بام لند تهران

کافه‌رستوران پاسارگاد از بهترین کافه های غرب تهران

یکی از بهترین کافه های تهران برای قرارهای دوستانه کافه‌رستوران پاسارگاد است که جزء کافه‌های روباز غرب تهران محسوب می‌شود. در این کافه که تنوع غذایی بالایی نیز دارد امکان سفارش چای و قلیان نیز وجود دارد. برای رفتن به این کافه ابتدا باید به پل یادگار امام بروید و سپس به سمت سازمان آب و پاساژ پاسارگاد حرکت کنید.

کافه عمارت روشنان از بهترین کافه عمارت های تهران

یکی از زیباترین کافه عمارت های تهران که با فضای سنتی و قدیمی و درختان کهن‌سال و سرسبز خود محیطی دنج و راحت برای شما فراهم می‌کند، کافه عمارت روشنان است. این کافه در آدرس بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی و خیابان نوری واقع شده و قدمت ساختمان باارزش آن به اوایل دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی برمی‌گردد.

کافه عمارت روشنان

سخن آخر

کافه گردی در تهران یکی از تفریحات عالی و بسیار جذاب در پایتخت است که طرف‌داران زیادی دارد. به همین کافه های تهران همیشه مکانی برای گپ و گفت‌های خانوادگی یا قرارهای دوستانه بوده‌اند. تعداد کافه های خاص تهران بسیار بیشتر از این لیستی است که ما به شما معرفی کرده‌ایم؛ اما متاسفانه ما مجال معرفی تمام آن‌ها را در این مقاله نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

بی‌نظیرترین باغ گل های ایران را با هم ببینیم

پارک‌‌ها و باغ گل های ایران که در سطح شهرهای ایران قرار دارند یکی از جاذبه‌های گردشگری محس…