بهترین روش برای پاکسازی لکه از روی دیوارها

۷
15
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تمیز کردن دیوار منزل بخصوص در ایام عید کار بسیار دشواری محسوب می‌شود. اغلب افراد برای تمیزکاری ممکن است به دیوار آسیب بزنند.
ترفندهای تمیز کردن دیوارهای منزل

پاکسازی دیوارها را تقریبا سالی یک بار بهتر است انجام دهید تا غبار روی آن‌ها را پاک کنید. چرا که به مرور ممکن است جای تیره‌ای از خود روی دیوارها باقی بگذارند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ترفندهای تمیز کردن دیوارهای منزل می‌پردازیم.

تمیز کردن دیوار منزل جوهری شده

یکی از ترفندهای تمیز کردن دیوارهای منزل در این شرایط تنها کافی است یک لیموی تازه را برش دهید و به‌صورت دورانی آن را روی قسمتی که لکه جوهر دارد بمالید. سپس با یک دستمال جای آن را به آرامی پاک کنید. اما به خاطر داشته باشید اگر این جای جوهر قدیمی یا زیاد باشد نیز دارد این کار را چند بار انجام دهید.

ترفندهای تمیز کردن دیوارهای منزل

تمیز کردن دیوار با جای مداد شمعی

برای تمیز کردن دیوار منزل که روی آن جای مداد شمعی باقی مانده است دو روش وجود دارد. در روش اول کافی است با کمک باد گرم سشوار، مداد شمعی را ذوب کنید. سپس به راحتی با یک شوینده ملایم جای آن را پاک کنید.

در روش دوم شما باید مقداری محلول جوش شیرین را تهیه کنید و با پارچه حوله‌ای شروع به پاک کردن دیوار کنید. این کار به خوبی دیوار را تمیز خواهد کرد.

ترفندهای تمیز کردن دیوارهای منزل

پاک کردن جای مداد از روی دیوار منزل

تمیز کردن دیوار منزل که روی آن جای مداد معمولی یا مداد رنگی باقی مانده است کار بسیار آسانی است. برای این کار ابتدا از یک پاک‌کن کمک بگیرید و جای مداد را پاک کنید.

اگر پس از استفاده پاک‌کن جای آن روی دیوار باقی ماند، می‌توانید از شوینده‌های ملایم برای تمیز کردن آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از محلول جوش شیرین نیز استفاده کنید. برای اینکه در کمترین زمان ممکن خانه تکانی خود را انجام دهید به مطلب ترفندهای سریع خانه تکانی در کمترین زمان سر بزنید.

پاک کردن جای مداد از روی دیوار منزل

پاک کردن جای لوازم آرایش از روی دیوار

برای پاکسازی جای لوازم آرایش از روی دیوار پیشنهاد می‌کنیم از شوینده‌های کمی قوی‌تر مانند اسپری‌های چندکاره استفاده کنید. اگر آن را در دسترس نداریدکمی خمیر دندان را روی قسمتی که دچار لکه شده است بریزید و با مسواک به آرامی روی آن را تمیز کنید.

پاک کردن جای ماژیک از روی دیوار

تمیز کردن دیوار منزل که جای ماژیک روی آن است بدون شک کار کمی دشوار است. برای پاکسازی دیوار از ماژیک شما باید از محلول‌های قوی استفاده کنید. سعی کنید کم‌بوترین آن را انتخاب کنید و موقع پاک کردن آن از ماسک و تا جای ممکن از عینک‌های مخصوص استفاده کنید.

پاک کردن جای ماژیک از روی دیوار

پاک کردن لکه‌های چربی روی دیوار

برای پاکسازی جای چربی‌های سطحی می‌توانید یک سیب زمینی خام را برش دهید و روی لکه چربی به صورت روانی بمالید. پس از چند دقیقه با یک پارچه حوله‌ای جای آن را پاک کنید.

پاک کردن لکه‌های چربی روی دیوار

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین روش چیدمان کنج‌ها در آشپزخانه را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۵۰ ب٫ظ

      سلام بر دوستان

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…