بهترین رنگ رژلب کدام است؟

۷
38
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اقلام و وسایل آرایشی مختلفی وجود دارند که شما می‌‎توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، رژلب است.
بهترین رنگ رژلب

همانطور که می‌دانید، رژلب‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. آیا می‌دانید کدام رنگ رژلب چهره شما را زیبا و شاداب نشان می‌دهد؟ در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با بهترین رنگ رژلب آشنا کنیم.

بهترین رنگ رژلب

به‌نظر برخی از افراد، انتخاب یک رژلب کار بسیار آسانی است. اما حقیقت این است که انتخاب بهترین رنگ رژلب می‌تواند بسیار پیچیده باشد. اگر به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بروید، به‌راحتی می‌توانید در تنوعی بزرگ از رنگ‌های مختلف رژلب غرق شوید که حتما شما را سردرگم می‌کند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب غذا چه تاثیری بر زیبایی پوست دارد؟ را بخوانید.

بافت رژلب

برای انتخاب بهترین رنگ رژلب، خوب است تا به نوع بافت آن نیز توجه کنید. رژلب‌های براق برای برجسته‌تر نشان دادن لب‌ها و شفاف‌تر نشان دادن پوست بسیار کاربرد دارند. اما اگر نمی‌خواهید لب‌های شما زیاد جلوه کند، می‌توانید با انگشتان خود کمی روی لب‌های خود بکشید و از مقدار این رژلب‌ها بکاهید.
رژلب‌های مایع که با یک قلم‌مو روی لب‌ها کشیده می‌شوند، برای حجیم نشان دادن لب‌های نازک گزینه‌های مناسبی هستند. در نهایت رژلب‌های مدادی محبوب‌ترین نوع رژلب هستند، چراکه استفاده از آن راحت است و شما می‌توانید به کمک آن‌ها به آسانی لب‌های خود را فرم دهید.

بهترین رنگ رژلب

چگونه رنگ رژ مناسب را انتخاب کنیم؟

برای آن‌که بتوانید بهترین رنگ رژلب را انتخاب کنید باید به رنگ صورت خود نگاه کنید، چراکه با هر پوستی، تناژ خاصی از رنگ‌ها زیبایی بیشتری دارد. رنگ مات رژلب می‌تواند رنگ پوست شما را به حالت تعادل برساند و چهره زیباتری را برای شما به ارمغان آورد.
برای پوست‌هایی با رنگ روشن، رژلب‌هایی به رنگ شرابی، قهوه‌ای شکلاتی و رژ‌لب‌هایی که تنالیته نارنجی دارند، مناسب خواهد بود. درصورتی‌که رنگ پوست شما حنایی است، بهتر است به سراغ رژ‌لب‌هایی بروید که رنگ مرجانی دارند. این رنگ از رژلب، به پوست شما روح می‌بخشد و رنگ به چهره شما می‌دهد. برای پوست‌های شیری رنگ، استفاده از رژلب‌های قرمز جیگری، قهوه‌ای مایل به قرمز و ماهونی انتخاب‌های بهتری هستند.

بهترین رنگ رژلب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب از موی چرب این‌گونه مراقبت کنید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

    سلام. عالی بود❤️❤️

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ

    ممنون بابت مطالب خوبتون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…